دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۲۰۶۵۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

عرضه اقلام شب عید و کالاهای اساسی در ۳۶۰ نمایشگاه بهاره

در حال حاضر بیش از ۳۶۰ نمایشگاه با بیش از ۳۳ هزار غرفه برگزار شده که بسیاری از آنها افتتاح شده که انواع کالاها از جمله پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و کالاهای اساسی عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعات اتاق اصناف ایران، در حال حاضر بیش از ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با همکاری اتاق‌های اصناف و ادارات کل صمت استان‌ها و ستاد تنظیم بازار استان‌ها با بیش از ۳۳ هزار غرفه برگزار شده که بسیاری از آنها افتتاح شده و آغاز به کار کرده‌اند. در این نمایشگاه‌ها انواع کالاها از جمله پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و کالاهای اساسی عرضه می‌شود.
در این نمایشگاه‌ها به وزارت جهاد کشاورزی فضا اختصاص داده شده و کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام با قیمت مصوب و تحت تدابیر نظارتی توسط وزارتخانه مذکور عرضه می‌شود.
البته علاوه بر نمایشگاه‌های چند منظوره، در بیش از ۳۰۰ غرفه میادین میوه و تره بار نیز اقلام مورد نیاز از جمله میوه، خرما و همین کالاهای اساسی عرضه می‌شود.
بیش از ۳۰ هزار واحد صنفی نیز با مشارکت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی امسال اقدام به فروش فوق‌العاده کرده‌اند.
گفتنی است، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ برای اجرا از ابتدای اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان به ادارات کل صمت سراسر کشور ابلاغ شده است. در این طرح از توان ۱۸۰۰ نفر از بازرسان ادارات کل صمت و حدود ۱۴۰۰ نفر از بازرسان اتاق اصناف استفاده می‌شود. کالا و خدمات اولویت دار، مثل گوشت، مرغ، برنج، خرما، پوشاک، تایر خودرو و خدمات حمل و نقل و خشکشویی مورد نظارت بیشتر قرار می‌گیرند.
همچنین شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴.ir و تلفن ۱۲۴ ثبت کنند تا سازمان تعزیرات حکومتی به آن در اسرع وقت رسیدگی کند.

(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲) ۱۳:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها