شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۲۰۶۰۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

عرضه میوه عید با قیمت تنظیم بازار از این هفته

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از این هفته با اعلام تنظیم بازار استان، عرضه آنها آغاز خواهد شد.

جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره آخرین گزارش‌ها و اقدامات انجام شده در مورد میوه شب عید گفت: نزدیک به ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تن میوه شب عید برای شهر تهران و باقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که مردم برای تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، اظهار کرد: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام ۳۰۰ غرفه عرضه می‌شود.
برادری ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.
وی با اشاره به تأمین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، ۳۰۰ تن خرما برای استان تهران تأمین و ذخیره‌سازی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون ۲۰ درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

(شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها