سه شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۲۰۵۳۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع ۱۴ هزار تن ‌برنج‌ و شکر در خوزستان طی امسال

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹ هزار تن برنج و ۵ هزار تن شکر در سطح استان توزیع شده است.

امید جهان نژادیان امروز ۱۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع اقلام مورد نیاز مردم با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از التهاب بی‌رویه قیمت‌ها است، اظهار کرد: توزیع کالاهای اساسی از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت مستمر ادامه داشته و در خصوص تامین این کالاها تا پایان سال برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
وی ادامه داد: بیش از ۹ هزار تن برنج هندی دانه بلند و ۵ هزار و ۱۶۰ تن شکر با محوریت سازمان جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملان مجاز توزیع قرار گرفته است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم جهت تامین برنج و شکر ماه ضیافت الهی و نوروز سال آینده صورت گرفته است، گفت: در خصوص تامین کالاهای اساسی ایام پیش رو هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
جهان نژادیان با اشاره به قیمت برنج و شکر تحویل داده شده به عاملان مجاز بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند ۳۳ هزار تومان و هر کیلوگرم شکر نیز با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در استان توزیع می‌شود.

(سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها