دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۲۰۳۷۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

انتقال دستاوردهای آبزی‌پروری و دامپزشکی ایران به سنگال

هیات آبزی‌پروری و دامپروری کشور سنگال به منظور شرکت در دوره‌های آموزشی و بازدید از تجربیات و دستاوردهای شیلاتی و دامپزشکی ایران، وارد کشور شدند.

به دنبال روند مساعدت جمهوری اسلامی ایران به توسعه مهارت‌های مدیریتی به کشورهای آفریقایی، سازمان دامپزشکی کشورمان این بار میزبان هیاتی ۱۵ نفره از کشور سنگال شد و در روز نیمه شعبان در محل سازمان نشستی بین مسئولان دامپزشکی ایران و این هیات برگزار شد.
 
معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار، ضمن تبریک این عید به همه مسلمانان جهان، از برگزاری دوره‌های آموزشی دامپزشکی به هیات سنگالی خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این دوره‌های آموزشی از سوی سازمان دامپزشکی مفید واقع شود.
 
مجتبی نوروزی افزود: بازدید این هیات از اسکله‌های صید و صیادی استان‌های جنوبی حاشیه خلیح فارس ایران تجربه‌های خوبی را نصیب این هیات و در ادامه جامعه صیادان و آبزی‌پروران سنگالی خواهد کرد.
 
معاون وزیر شیلات کشور سنگال نیز در این دیدار گفت: هیات اعزامی با رویکرد آشنایی با تجربیات و دستاوردهای آبزی‌پروری ایران و همچنین جمعی از هیات نیز با رویکرد آشنایی با توانایی‌های دامپزشکی ایران در حوزه دامپروری عازم ایران شده‌اند.
 
خانم "سنه تنینگ" sene tening از میزبانی صمیمانه سازمان دامپزشکی ایران ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به این که سنگال بستر رونق آبزی‌پروری را دارد، امیدواریم بتوانیم از این سفر با توشه‌ای پربار به سنگال بازگشته و تحولی در سیستم آبزی‌پروری آن کشور ایجاد شود.
(دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها