دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۲۰۳۶۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

درخواست دامداران مجتمع دامپروری فشافویه برای برگزاری انتخابات هیات‌مدیره+ تصویر درخواست

112 نفر از اعضاء و سهامداران شرکت تعاونی تولیدی توزیعی دامگستر، با گلایه از عدم همکاری هیأت‌مدیره فعلی، خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده برای انتخاب هیأت‌مدیره جدید شدند.

مجتمع دامپروری دامگستر فشافویه، بزرگ‌ترین مجتمع دامپروری کشور است که در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده و برخی واحدهای دامپروری این مجتمع مورد تخریب واقع شدند و علاوه بر آن با مشکلات دیگری در زمینه تامین آب و گاز و برخی مسائل عمرانی مواجه بوده که پیرو آن، دامداران این مجتمع طی نامه‌ای به هیات‌مدیره شرکت تعاونی تولیدی توزیعی دامگستر، خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و برگزاری انتخابات هیات‌مدیره شده‌اند.
 
نارضایتی دامداران از هیات‌مدیره
 
جواد اسدی‌فر، نماینده دامداران امضا کننده نامه مذکور می‌گوید: در ابتدا طوماری با امضای 87 نفر از 157 نفر سهامداران شرکت تعاونی تولیدی توزیعی دامگستر تهیه شد و درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده برای انتخابات هیئت مدیره جدید را داشتیم که متاسفانه مدیرعامل این تعاونی گفتندکه مبنا باید تعداد 226 واحد مجتمع باشد، نه 157 واحدی که عضو تعاونی هستند و به این شکل امضای 87 نفر از حد نصاب افتاد؛ درصورتی‌که روش انجام شده کاملاً غیرقانونی است و طبق قانون تعاون نباید به این صورت انجام می‌شد.
 
اسدی‌فر ادامه داد: ما مجدداً با جمع‌آوری امضای 112 نفر، خواهان برگزاری مجمع فوق‌العاده برای انتخاب هیات‌مدیره جدید شدیم که متاسفانه تعاونی مجتمع برای دومین بار با نامه‌ی مطرح شده مخالفت کردند و با برخوردی که با بی‌احترامی و درگیری همراه بود، مراجعه‌کنندگان را از دفتر تعاونی بیرون کردند که البته روش قانونی و درست این بود که نامه، ما را تحویل بگیرند و به آن ترتیب اثر بدهند.
 
وی گفت: به همین خاطر برای دادخواهی به اداره تعاون حسن‌آباد مراجعه و پیگیر خواسته‌هایمان شدیم؛ اداره تعاون حسن‌آباد مسئولان تعاونی را به دریافت نامه از ما مکلف کرد و در نهایت نامه را از امضاکنندگان تحویل گرفتند اما تا به امروز که تقریبا 20 روز از اتفاقات ذکر شده و تحویل نامه ما می‌گذرد، پاسخی داده نشده است.
 
اسدی‌فر گفت: گرچه اعضای هیات مدیره از طریق رای‌گیری انتخاب شده‌اند، اما به دلیل اینکه در زمان رأی‌گیری قول‌هایی داده‌اند که به آنها عمل نشده و با برخی ناکارآمدی و بدعهدی‌ها مواجه شدیم و با عدم پیگیری خواسته‌های اعضا از طرف هیات مدیره مواجه شدیم و به دلیل همین نارضایتی‌ها درخواست هیات مدیره می‌باشد.
 
بی‌احترامی به دامداران و اعضای تعاونی
 
روح‌الله کریم‎آبادی، یکی از دامداران مجتمع دامگستر فشافویه نیز در این مورد گفت: متاسفانه هنگامی که برای تحویل نامه به دفتر مدیرعامل و هیات‌مدیره مراجعه کردیم، علاوه بر مخالفت با نامه‌ی مطرح شده، با برخوردی که با بی‌احترامی و درگیری همراه بود، مراجعه‌کنندگان را از دفتر تعاونی بیرون کردند در صورتی که باید محترمانه و طبق ضوابط درخواست ما را تحویل و ترتیب اثر می‌دادند.
 
کریم‌آبادی می‌گوید: مسئولان تعاونی پس از دریافت نامه و بررسی صحت و سقم امضاها، فقط یک ماه فرصت دارند که مجمع را برگزار نماید.
 
وی گفت: طبق مقررات، اگر یک‌سوم اعضای تعاونی درخواست برگزاری مجمع را داشته باشند، هیات‌مدیره و مدیرعامل، ملزم به برگزاری آن خواهند بود؛ ولی متاسفانه با این وجود همانند دفعات قبلی با بی‌توجهی و بهانه‌تراشی سعی بر برگزار نکردن مجمع دارند.
 
تصویر نامه و لیست امضاهای گردآوری شده را در ذیل مشاهده می‌کنید:

 

درخواست دامداران مجتمع دامپروری فشافویه برای برگزاری انتخابات هیات‌مدیره+ تصویر درخواست

درخواست دامداران مجتمع دامپروری فشافویه برای برگزاری انتخابات هیات‌مدیره+ تصویر درخواست

(دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲) ۱۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها