دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۲۰۲۲۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت‌ بر کالاهای اساسی از روزهای گذشته آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسعود امراللهی گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت‌ بر کالاهای اساسی ماه رمضان و شب عید از روزهای گذشته آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
به گفته او، هم اکنون وضعیت بازار کالاهای اساسی همچون برنج، روغن خوراکی، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ  مطلوب است و هیچ گونه کمبودی برای عرضه در ماه رمضان و شب عید نداریم.
 
امراللهی با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع گوشت قرمز نداریم، افزود: گوشت قرمز علاوه بر تولید داخل از مبادی وارداتی در حال توزیع است و مشکلی در این خصوص نداریم.
 
مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ادامه داد: با همکاری تولیدکنندگان مرغ گوشتی، جوجه‌ریزی‌های خوبی برای  ایام پایانی سال به سبب تقارن ماه رمضان با ایام نوروز صورت گرفته تا بازار دچار نوسان نشود.
 
به گفته او، برحسب دستور دولت، وزارت جهاد مسئولیت تامین کالا و سازمان حمایت مسئولیت نظارت بر توزیع را برعهده گرفته است و  مردم می توانند هرگونه تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به گزارش آنها رسیدگی شود.
 
این مقام مسئول گفت: بنابر تاکید مصوبه دولت هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه کالاهای اساسی نداریم و در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت با متخلفان برخورد می شود.
(دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها