یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۲۰۲۰۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برپایی نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در اهواز از ۹ اسفند

رییس اتاق اصناف اهواز از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با کیفیت و قیمت مناسب در اهواز خبر داد.

مراد بدری اظهار کرد: همه ساله نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در ایام پایانی سال در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که امسال نیز به مناسبت ضیافت ماه مبارک رمضان و عید نوروز این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شوند.
وی افزود: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین واحدهای صنفی توزیعی و تولیدی استان و با هدف عرضه کالاهای با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت در این نمایشگاه، جلسات متعددی برگزار و مقرر شد با پیگیری و همکاری اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت این نمایشگاه به بهترین شکل توسط اتاق اصناف اهواز برگزار شود.
رییس اتاق اصناف اهواز عنوان کرد: تخفیف‌های ارائه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه است.
بدری ادامه داد: مکان برگزاری این نمایشگاه در اهواز در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان واقع در انتهای کیانپارس و میدان شهید چمران است.
وی یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره اهواز از ۹ تا ۱۵ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.
بدری بیان کرد: انواع کالاهای اساسی و ضروری برای عموم شهروندان از جمله خوراکی‌ها، خواروبار، گوشت قرمز و مرغ، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شیرینی و شکلات و آجیل در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.
نایب ‌رییس اتاق اصناف ایران از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح کشور که دارای توان و ظرفیت شرکت در این نمایشگاه را دارند، دعوت کرد تا در این رویداد اقتصادی و بازرگانی مشارکت کنند.

(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها