یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۲۰۱۷۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
بازار
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

تلاش مرکز نوآوری هاب افزایش تولید محصولات صادراتی است

رییس مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور،گفت:تلاش و دغدغه مرکز نوآوری هاب صادرات محصولات کشاورزی شمال‌غرب افزایش تولید محصولات صادراتی در بخش کشاورزی است.

مهدی شجاعی در آئین افتتاح فاز دوم مرکز نوآوری هاب صادرات محصولات کشاورزی شمال‌غرب در جمع خبرنگاران،گفت: ۱۳ واحد فناوری حوزه کشاورزی در این مرکز مستقر است.
وی با بیان اینکه این مرکز نقش شتاب دهنده برای واحدهای فناور در حوزه کشاورزی است،اظهار کرد: تلاش و دغدغه این مجموعه افزایش تولید محصولات صادراتی در بخش کشاورزی است.
رییس مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور،گفت: برای راه اندازی مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی زنجان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
شجاعی تاکید کرد: اولین مرکز نوآوری تخصصی هاب صادراتی و کشاورزی شمال‌غرب بر فرآیند فیزیولوژی و فناوری پس از برداشت محصولات از نحوه برداشت تا انبارمانی، بسته بندی و صادرات، بازاررسانی متمرکز است.
وی افزود: این مرکز می‌تواند در عرصه زنجیره غذایی نقش، بسزایی داشته باشد و با برگزاری رویدادهای تخصصی به استارت‌آپ‌ها به صورت فیزیکی و عملی کمک کند تا به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شوند.

(یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲) ۰۷:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها