سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۶
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۲۰۰۵۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
مهر
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان گفت: در جریان بازرسی‌های انجام شده تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند.

کامران شریفی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، با گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا خوزستان مورد بازرسی قرار گرفتند.
وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۲۲۳ فروند شناور (قایق و لنج) متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تور گوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر، ۱۳۷ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.
شریفی با اشاره به دستگیری یک هزار و۲۹۳ نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.
فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) مأموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضائی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام، هندیجان، والفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲) ۰۷:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها