پنج شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۱۹۹۶۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

محدودیتی در تامین نهاده‌های کشاورزی محصولات اساسی نداریم

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در تامین نهاده‌های کشاورزی کود، سم و بذر برای خودکفایی ۵ محصول اساسی محدودیتی وجود ندارد.

حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر آخرین وضعیت تامین و تدارک نهاده‌های کشاورزی در خصوص خودکفایی ۵ محصول اساسی گفت: بنده در تامین هر مقدار نهاده هیچ محدودیت و مشکلی ندارم و وزارت جهاد متناسب با بودجه برنامه را تعدیل و به ما ابلاغ می‌کند.
او با بیان اینکه برای تامین مقادیر مورد نظر نهاده‌های کشاورزی محدودیتی نداریم، افزود: اولویت نخست ما گندم است که کود مورد نیاز را تامین کنیم. به طور کلی تمرکز توزیع کود‌های یارانه‌ای بر این ۵ محصول است.
رسولی ادامه داد: برنامه تامین نهاده‌های کشاورزی در سال آینده عددش بالاتر است، اما تحقق این امر منوط به تامین منابع ریالی است.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه مجری خودکفایی ۵ محصول اساسی گندم، جو، برنج، پنبه و چغندر معاونت زراعت است، گفت: هدفگذاری آن است که سم، کود و بذر این ۵ محصول بصورت استاندارد تامین شود و اجرایی کردن آن منوط به تامین منابع است و شرکت خدمات حمایتی پشتیبان خودکفایی این ۵ محصول اساسی است.

(پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۰:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها