پنج شنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۹۸۲۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با محوریت اتاق های اصناف

اتاق اصناف ایران با همراهی وزارت صمت نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره را با عنوان فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

اتاق اصناف ایران اعلام کرده که در پی تاکید و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با محوریت اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور، این اتاق با هدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال جاری و همچنین افزایش قدرت خرید عموم مردم و اقشار مختلف کشور، طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» را با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور برگزار می‌کند.
باتوجه به افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اتاق اصناف ایران به منظور کاهش فشار اقتصادی بر عموم جامعه، با همکاری وزارت صمت طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می‌کند.
در این راستا و بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان اتاق اصناف ایران و بانک تجارت، مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» درنظر گرفته شده و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.
فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در قالب نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و آخرین مهلت استفاده از اعتبار ۲۰ میلیون تومانی تا پایان اسفند ماه سال جاری خواهد بود. بر این اساس مهلت بازپرداخت این خرید اعتباری نیز تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.
اطلاعات تکمیلی و جزئیات فرایند برگزاری این طرح برای علاقه‌مندان به استفاده از خرید اعتباری ۲۰ میلیون تومانی، طی روزهای آتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران منتشر خواهد شد.

(پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲) ۰۸:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها