سه شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۱۱۹۷۸۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
فودپرس
سرویس اقتصاد
درخشش چهره های شاخص صنعت غذا در دهمین همایش ملی مدیریت جهادی

سلیمانی، سلطانی و زرگران مدیران برگزیده جهادی سال ۱۴۰۲ شدند

دهمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور دادستان کل کشور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و جمعی از مدیران برجسته بخش خصوصی برگزار و از کارآفرینان و مدیران برجسته جهادی کشور تقدیر شد.

در دهمین همایش ملی مدیریت جهادی از غلامعلی سلیمانی بنیانگذار و رئیس هیات مدیره هلدینگ سولیکو - کاله، مرتضی سلطانی بنیانگذار و رئیس هیات مدیره هلدینگ زر و کاوه زرگران رئیس کمیسیون تسهیل و توسعه تجارت اتاق تهران و رئیس هیات مدیره هلدینگ اپال با اهدای تندیس و لوح ویژه به عنوان مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.
 
 
شناسایی و حمایت از پیشرانان تولید و اقتصاد کشور، ترویج فرهنگ مدیریت جهادی، تسهیلگری فعالیت فعالان اقتصادی و تحقق هدف «ما می‌توانیم» از مهمترین اهداف این همایش است که توسط سردار محسن سپهر دبیر انجمن مدیریت جهادی در ابتدای برگزاری این همایش مطرح شد.
 
در این همایش همچنین مدیران برجسته و جهادی بخش خصوصی به ایراد سخنرانی پرداختند و مهمترین دغدغه‌های بخش خصوصی را مطرح کردند. تامین منابع مالی کسب و کارهای دیجیتال، همفکری با خبرگان و کارآفرینان برجسته بخش خصوصی، شکستن انحصار موجود در برخی صنایع و تقویت ارزش پول ملی، عدم دخالت دولت در تعیین قیمت تمام شده محصولات بخش خصوصی، ممنوعیت قیمت‌گذاری ارز صادراتی بخش خصوصی و حمایت از بخش خصوصی و ایجاد خط سبز برای کارآفرینانی که برای بیش از ۲ هزار نفر ایجاد اشتغال کرده‌اند، از مهمترین دغدغه‌های بخش خصوصی بود که توسط نمایندگان آنان مطرح شد.
 
مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر از جمله مدیران برگزیده جهادی حاضر در این همایش، تولیدکنندگان بخش خصوصی را سرداران تولید کشور خواند و گفت: امیدوارم که به عنوان سرباز نظام، سرباز تولید و سرباز رهبر انقلاب، توانسته باشیم گامی مهم در راه رشد و توسعه کشور برداریم.
 
سلطانی با اشاره به اینکه ایران بهشت فرصت‌ها و مزیت‌های نسبی است، اذعان داشت: همین سربازان و سرداران بخش خصوصی هستند که مزیت‌ها را به فرصت بدل کرده‌اند؛ تنها یک مشکل وجود دارد، در صنعت و عرصه تولید کشور یک حلقه مفقود داریم و آن «انجام نظارت‌های موازی» است. باید نظارت موازی حذف و «نظارت طبقه‌بندی» جای آنرا بگیرد.
 
صمد حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز به عنوان یکی از سخنرانان این همایش، گفت: مدیران و کارآفرینان جهادی ایران به دنبال ارتقای جایگاه اقتصادی ایران در سطح بین‌المللی هستند و از این رو باید دغدغه‌های آنان را محترم شمرد.
 
حسن زاده با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم کشور برای توسعه، بازآفرینی اقتصاد ایران براساس مولفه‌های یک اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق است، گفت: این رویکرد بارها از سوی رهبر معظم انقلاب و مقامات ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گرفته است.
 
او افزود: اقتصاد ایران قابلیت رشد تا ۲.۵ برابر شرایط فعلی را دارد؛ در این مسیر باید مدیریت جهادگونه را مدنظر داشت چرا که تحقق اهداف کلان اقتصادی تنها با استفاده از تمام ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی میسر است.
 
محمد رستمی مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه مدیریت جهادی، تاکید کرد: مدل بلوغ مدیریت جهادی ایرانی را باید تشکیل دهیم، استاندارد سازی کنیم و براساس این استانداردهای راهبردی گام برداریم.
 
همچنین مدیرعامل شرکت کیسون دیگر مدیر جهادی حاضر در این همایش، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به مدیران بخش خصوصی برنامه دارند، آنها نمی‌خواهند که این مدیران برجسته همچون آقایان سلطانی، بهرامن، صفایی و ... کار کنند چرا که این کارآفرینان در راه ایجاد اشتغال و توسعه کشور گام برمی‌دارند.
(سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲) ۲۳:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها