یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۹۷۲۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
رئیس کمیته علمی کنفرانس صنعت پخش:

معرفی شرکت‌های پیشرو و همپنین انتقال دانش روز به صنعت پخش مهم‌ترین اهداف کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش

به گزارش فودنا، محمدرضا مرادی، رئیس کمیته علمی با اشاره به برگزاری کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت پخش از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: یکی از اهداف اصلی کنفرانس صنعت پخش معرفی شرکت‌های پیشرو و انتقال دانش روز به این صنعت است.

 
وی در ادامه گفت: افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها دو عامل مهم در توسعه صنعت پخش به شمار می رود و برای اجرایی شدن آن نیاز است تا دانش و فناوری روز دنیا مورد بهره برداری جدی قرار گیرد.

رئیس کمیته علمی کنفرانس صنعت پخش با شااره به اهداف این کنفرانس، یکی از مهم ترین اهداف برگزاری کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش معرفی شرکت های پیشرو و همپنین انتقال دانش روز به صنعت پخش ایران است و فضای کسب‌وکار پخش، یکی از پیچیده‌ترین‌ موضوعات است؛ و این روزها با مشکلاتی عدیده هم رودررو شده و ما باید چاره‌ای برای معضلات آن پیدا کنیم البته تنوع ذی‌نفعان ما، خود این پیچیدگی‌ها را بیش‌تر و لایه لایه کرده است.

 
در نشست خبری کنفرانس بین المللی صنعت پخش، محمدرضا مرادی، رئیس کمیته علمی، با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از دانش و فناوری روز در صنعت پخش ایران، اظهار کرده است که شرکت‌های پخش باید به سرعت با تحولات دنیایی همگام شوند. او به افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌ها به عنوان دو عامل اساسی در توسعه صنعت پخش اشاره کرده و تأکید دارد که این اقدامات نیازمند بهره‌برداری جدی از دانش و فناوری روز دنیا هستند.

محمدرضا مرادی، رئیس کمیته علمی کنفرانس صنعت پخش، با ابراز نگرش تند به آینده شرکت‌های پخش ایران، از ضرورت استفاده از دانش و فناوری روز در این صنعت هشدار داده و تصریح کرده است که عدم بهره‌برداری از این منابع می‌تواند به ورشکستگی و خروج این شرکت‌ها از بازار منجر شود.

 

طبعا ما با فضای تحریم، نمی‌توانیم معضلات صنایع را به این زودی‌ها مرتفع کنیم و اتفاقا باید عرض کنم که در "مجمع جهانی اقتصاد" و مجله "فوربس" نیز روی فضای کاری کلان و بین‌المللی سال ۲۰۲۴ مباحثی مطرح شده و کارشناسان نظراتی داده‌اند آن‌ها هم از عنوان پیچیده‌ترین سال برای کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۴ استفاده کرده‌اند.

در انتها مرادی گفت: ما اگر هرچه سریع‌تر به داد این صنعت نرسیم، شرکت‌های پخش و توزیع‌کننده ورشکست خواهند شد.

این همایش از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌ و همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور دکتر سهراب کارگر، رئیس انجمن صنعت پخش ایران و دکتر محمدرضا مرادی (مدیرعامل پخش رازی) و مهندس احمد شیروانی (دبیر انجمن) و تنی چند از نمایندگان رسانه‌های مرتبط برگزار شد.
(یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها