جمعه / ۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۹۶۸۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حضور شرکت زرگرین با محصولات خود در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما، بسته بندی و صنایع وابسته که درشیراز

شرکت زرگرین در این نمایشگاه با کود مایع آلی مناسب نخل خرما که طبق نیازهای این درخت و بر اساس شرایط آب و هوایی سرزمینی طراحی شده، حضور بهم رسانده است.

از مزایای این کود افزایش جذب عناصر غذایی در خاک های شور و آهکی، افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی، حفظ کیفیت محصول، بهبود رنگ و طعم میوه، جلوگیری از ریزش میوه و افزایش اندازه محصول است.

 

کودهای زرگرین حاوی مقادیر قابل قبولی از اسیدهای آمینه هستند که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلولهای بنیادی تولید شده و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.

 

در همین راستا گروه صنعتی زر بر اساس نیاز غذایی این درخت و شرایط آب و هوایی اقدام به تولید محصولات  اختصاصی کرده است که موجب تحول در این بازار صنعت و کشاورزی شود و در نهایت با تولید محصولات سلامت محور با ارزش افزوده بالا علاوه بر تامین بازار داخل و با صادرات این محصول ارز آوری هم نیز برای کشور داشته باشد . و مشکل صنعت و دغدغه نخل کاران را هم نیز حل کرده باشد. 

کودهای زرگرین تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود.
 
استان فارس امسال با حدود 37 هزار هکتار نخلستان و با تولید 331 هزار و 500 تن خرما رتبه اول کشور را کسب کرده است و از لحاظ سطح زیرکشت نیز در رتبه دوم کشور قرار دارد.
 
شرکت زرگرین در ششمین نمایشگاه بین المللی خرما  4 تا 7 بهمن ماه ساعت 16 تا 21  در غرفه  A19   سالن بهار نمایشگاه های بین المللی استان فارس آماده پذیرایی از علاقمندان است.

کود مایع - زرگرین

کود مایع - زرگرین

(جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲) ۲۲:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها