سه شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۱۹۶۵۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
تسنیم
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

سهمیه آرد ۳۰۰ نانوایی متخلف در تهران صفر شد

رئیس بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: سامانه نانی‌نو در ۱۰ ماه پیش از این سهمیه آرد نانوایان به صورت دستی اختصاص می‌داد اما اخیرا این سامانه به صورت هوشمند درباره سهیمه آرد نانوایان تصمیم گیری کرده و منجر به کاهش سهمیه برخی نانوایان شده است.

امیر کرملو رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران اظهار داشت: درباره مشکلات نانوایان جلسه ای در استانداری تهران با حضور فرمانداران شهرستان‌های تهران، نمایندگان دستگاه های نظارتی، رئیس اتاق اصناف تهران، مسئولان اتحادیه‌های نان و مدیر طرح هوشمندسازی نان  برگزار و درباره مسائل اخیر توزیع آرد میان نانوایان استان تهران صحبت شد.
 
وی افزود: 10 ماه است که سامانه نانی‌نو مشغول فعالیت است و در این مدت سهمیه آرد نانوایان به صورت دستی اختصاص می‌یافت اما اخیرا این سامانه به صورت هوشمند درباره سهمیه آرد نانوایان تصمیم گیری کرده و منجر به کاهش سهمیه برخی نانوایان شد.
 
رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: در واقع هوش مصنوعی برای اختصاص آرد نانوایان تصمیم گیری کرده است به طوری که سهمیه 300 واحد نانوایی در تهران صفر و سهمیه 600 واحد نانوایی روزانه یک تا دو کیسه شده است.
 
وی تصریح کرد: بزودی کارگروهی درباره نان در استانداری برگزار می‌شود تا درباره مسائل اختصاص سهمیه آرد نانوایان تصمیم گیری کنند.
(سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها