شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۹۵۵۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

اشتغالزایی بیش‌از ۱۴ هزار نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی خوزستان

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۴۷۵ نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی استان با صدور پروانه‌های بهره‌برداری، جواز تاسیس و موافقت‌نامه در دولت سیزدهم خبرداد.

عبدالهادی فرخ تبار اظهار کرد: از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون ۷۱ فقره پروانه بهره‌برداری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در استان صادر شده که اشتغال ۱۲۴۲ نفر را به دنبال دارد.
 
وی افزود: همچنین در این مدت ۱۴۵ فقره جواز تاسیس و ۷۳۱ فقره موافقت‌نامه صادر شده است که برای ۱۳ هزار و ۲۳۳ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
 
فرخ تبار با بیان اینکه تسهیلات بانکی از طریق دو منبع در اختیار متقاضیان طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: سامانه اینترنتی سیتا مختص طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی است که با عنوان طرح تبصره ۱۸ از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شود.
 
به گزارش ایسنا به نقل از جهاد کشاورزی خوزستان، وی اظهار کرد: سامانه اینترنتی بهین‌یاب نیز مربوط به وزارت صمت است اما اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش طرح‌های به تولید رسیده کشاورزی را شامل می‌شود و اعتبار لازم از منابع داخلی بانک‌ها تامین می‌شود.
 
فرخ تبار طرح‌های مصوب شده جهت اخذ تسهیلات را ۴۹ مورد با اعتبار ۵۷۰۰ میلیارد ریال و طرح‌های معرفی شده به بانک را ۲۴ مورد عنوان کرد و گفت: طرح‌های دارای جذب تسهیلات بانکی نیز ۲۴ مورد با اعتبار ۳۶۳۰ میلیارد ریال است.
(شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲) ۱۶:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها