پنج شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۱۹۵۰۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

۶۰۰ تن فیله تیلاپیا وارد شد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ تن فیله تیلاپیا معادل ۱۸۰۰ تن ماهی تیلاپیا وارد شده است.

آرش نبی زاده، مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: بنابر آخرین آمار ۶۰۰ تن فیله تیلاپیا وارد شده و پیش بینی می شود که این میزان تا پایان سال به هزار تن برسد.
به گفته او، واردات ۶۰۰ تن فیله تیلاپیا معادل ۱۸۰۰ تن ماهی تیلاپیاست که به رغم مخالفت سازمان شیلات و تشکل ها، معاونت بازرگانی این کار را انجام می دهد.
نبی زاده ادامه داد: واردات این حجم تیلاپیا اثر مستقیم خود را بر بازار تیلاپیا داخل گذاشته است و با استمرار این روند بازار سایر ماهی ها هم تحت تاثیر قرار می گیرد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت قزل آلا خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ازدیاد تقاضا برای خرید ماهی، قیمت در بازار افزایش یافته است به طوریکه نرخ کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران ۱۶۸ تا ۱۷۰ هزار تومان و سالمون ۱۸۳ تا ۱۸۵ هزار تومان است.
او درباره آینده بازار قزل آلا هم گفت: برآوردها حاکی از آن است که قیمت قزل آلا تا عید نوسان جزئی داشته باشد، اما بعد از عید مجدد دچار افت می شود.

(پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲) ۱۲:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها