دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۴
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۱۱۹۴۵۹
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس کسب و کار، برندینگ

مقام اول ششمین جشنواره تولیدملی و رسانه به نویسنده "شهرام شیرکوند" اعطا شد.

به گزارش فودنا، پس از اعلام نتایج هیات داوران، شهرام شیرکوند از نویسندگان شبکه خبری صنایع غذایی ایران، رتبه اول بخش سرمقاله را در ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه کسب کرد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور حجت الاسلام پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی، رجبی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و دیگر مسئولان در هتل نوین پلاس برگزار شد، شهرام شیرکوند به عنوان برگزیده بخش سرمقاله تجلیل شد.
 
در این جشنواره، اثر شهرام شیرکوند از نویسندگان با تجربه کشور و پژوهشگر حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بار دیگر با کسب رتبه نخست در بخش "سرمقاله" انتخاب شد.
 
غلامرضا بنی اسدی، استاد پیشکسوت در عرصه رسانه و رئیس هیئت‌داوران جشنواره، در این مراسم تأکید کرد که داوران در این جشنواره ارزش‌های متنوعی از جمله برندسازی، صادرات، صنعت و امیدآفرینی را در نظر گرفته و آثاری که همچنان از نظر اقتصادی و صنعتی ارزشمند باشند، برگزیده شده‌اند.
 
شهرام شیرکوند، روزنامه‌نگار و پژوهشگر در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی-اجتماعی، با بیش از 32 سال سابقه در نویسندگی و روزنامه‌نگاری، تاکنون بیش از 400 مقاله و سرمقاله منتشر کرده و بیش از 54 رسانه معتبر این آثار را منتشر کرده است. او تاکنون ۳۱ بار در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مطبوعات و رسانه به عنوان برگزیده و برنده جوایز شناخته شده است.
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۲۱:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها