دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۱۹۴۵۶
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

نمایشگاه "گرین فارم" مازندران؛ زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع غذایی مازندران، اعلام کرد که نمایشگاه "گرین فارم" مازندران به عنوان یک رویداد شاخص، زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های عظیم صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع غذایی و تولیدکنندگان ماشین آلات وابسته است.

رضا رستمی، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع غذایی مازندران، اعلام کرد که برگزاری نمایشگاه "گرین فارم" با همکاری شرکت مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران، به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای برای رونق بازار کشاورزی و غذایی داخلی و تسهیل روند بازاریابی و حضور این بخش از صنعت در خطه شمال کشور صورت می‌پذیرد. این رویداد که از 24 تا 27 بهمن‌ماه در مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران ساری برگزار می‌شود، هدف دارد تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی را به نمایش بگذارد.

 
رستمی به اهمیت کشاورزی در استان مازندران اشاره کرده و تأکید کرده است که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش است. او اظهار داشته که صنایع تبدیلی و تکمیلی با توجه به تولید بیش از 72 محصول کشاورزی و شیلاتی در استان، نقش بسیار مهمی در امنیت غذایی و توسعه اقتصاد دارند.
 
در مورد برگزاری نمایشگاه، رستمی با تاکید بر حمایت از اتاق تعاون ایران، استانداری مازندران و سایر نهادها، اطلاعات جزئیات این رویداد را اعلام کرد. این نمایشگاه که تخصصی در زمینه صنایع تبدیلی، تکمیلی و فناوری‌های نوین کشاورزی و غذایی (صادرات محور) است، محلی خواهد بود که برترین‌ واحدهای صنعتی استان و کشور به ارائه محصولات و دانش‌بنیان‌های خود می‌پردازند.
 
رستمی توضیح داد که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت‌های فعال در این صنعت است تا دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند و با دست‌اندرکاران و متخصصان این حوزه دیدار کنند. او بیان کرد که محصولات صنایع تبدیلی و تکمیلی دام و طیور، فرآورده‌های لبنی، کشتارگاه دام و طیور، بسته‌بندی گوشت و مرغ و فرآورده‌های گوشتی از جمله کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه خواهند بود.
 
مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع غذایی مازندران افزود که محصولات فرآوری گروه صنایع محصولات باغی و گلخانه‌ای، از جمله بسته‌بندی خرما، بسته‌بندی و عمل‌آوری پسته، خشکبار، عرقیات و اسانس، بسته‌بندی میوه و کمپوت، نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
نمایشگاه "گرین فارم" یک فرصت مغتنم برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان است تا آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و از فرصت‌های صادراتی و بازاریابی بهره‌مند شوند. این رویداد به مدت 4 روز از ساعت 15 تا 21، از 24 تا 27 بهمن‌ماه، در مرکز تجارت بین‌الملل کاسپین نیاوران ساری برگزار می‌شود

 

نمایشگاه "گرین فارم" مازندران

(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۱۶:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها