دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۱۸۹۵۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

خوزستان تامین‌کننده ۲۰ درصد گندم مورد نیاز کشور

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز برگزاری جلسات برنامه‌ریزی جهت خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خبر داد و گفت: خوزستان تامین کننده ۲۰ درصد گندم مورد نیاز کشور است.

امید جهان نژادیان اظهار کرد: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به منظور برنامه‌ریزی، آمادگی و فراهم سازی تمهیدات و اتخاذ تدابیر در خصوص اقدامات و عملیات قبل از خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اولین جلسه در این خصوص با حضور مدیران این اداره کل برگزار شد.
‎وی با اشاره به نقش استان خوزستان در تامین ۲۰ درصد از گندم کشور، افزود: از آنجایی که این استان جزو اولین مناطق کشور است که برداشت گندم و کلزا در آن آغاز می‌شود، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامعی برای این مهم هستیم.
جهان نژادیان ادامه داد: در همین راستا مکاتبات اولیه با دستگاه‌های مرتبط و مشاورین خرید تضمینی در دستور کار قرار گرفته است.
‎وی بیان کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان در یک بازه‌ زمانی ۴۰ روزه انجام می‌شود و همین موضوع باعث متفاوت بودن این استان با سایر استان‌ها و حساسیت دو چندان آن می‌شود.
‎جهان نژادیان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز در حوزه خرید گندم مانند سال‌های گذشته عملکرد درخشان و موفق دیگری را به افتخارات خوزستان بیافزاییم.

(دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲) ۱۷:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها