دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۸۴۳۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حضور ۲۰۰ هئیت تجاری خارجی در دومین نمایشگاه اوراسیا

مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: در دومین نمایشگاه اوراسیا ۲۰۰ هئیت تجاری از ۱۴ کشور خارجی امروز برای امضای توافقنامه و تفاهم نامه های تجاری حضور پیدا خواهند کرد.

علی جعفری مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اواسیا در  تهران فرصتی مناسب برای گردهمایی و معرفی قابلیت ها، ارتقای ظرفیتهای رقابت پذیری صنعتی و تجاری است.
 
وی افزود: برند سازی و معرفی نام و اعتبار محصولات تولیدی ایران به فعالان صنعتی و اقتصادی کشورهای عضو اوراسیا از دیگر مزایای این نمایشگاه به شمار می رود.
است.
 
جعفری بیان کرد: برای ایجاد یک زنجیره مناسب از تولید تا صادرات، ضرورت دارد به نیازهای متنوع منطقه ای و بین المللی در استقبال از محصولات تولیدی توجه ویژه ای شود و یکی از عوامل کاملا موثر در کاهش آثار تحریم ها ایجاد ظرفیت های پایدار صادراتی در کشورهای دوست و همکار است.
 
مدیر دومین نمایشگاه اوراسیا گفت:  این نمایشگاه با حضور ،ایران ،روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار می شود
 
وی تاکید کرد: نشست های تخصصی و BPB و ارائه کلیه خدمات، مشاوره های تجاری به مدت یک سال ویژه شرکت کنندگان از مهمترین ویژگیهای عملیاتی این نمایشگاه است و سازمان توسعه و تجارت ایران از کشورهای قطر عمان ،ترکیه هندوستان، عراق، لبنان سوریه و افغانستان نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است 
(دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲) ۰۹:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها