یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۳
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۱۱۸۴۲۹
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس کسب و کار، برندینگ
نوآوری برند تاریخی "ساگرا

تحول سبز در صنعت روغن با معرفی بطری‌های جدید ساخته شده از 100٪ پلاستیک بازیافتی

برند روغن تاریخی "ساگرا" اقدام به تعزیز تعهدات خود به کاهش تأثیر زیست‌محیطی کرده و با معرفی بطری‌های جدید از پلاستیک 100٪ بازیافتی که به‌طور کامل قابل بازیافت هستند، گامی مهم در راستای اقتصاد دایره‌ای و احترام به محیط زیست برداشته است

 

برند روغن "ساگرا"، بخشی از گروه سالوو که یکی از بزرگترین شرکت‌های ایتالیایی در حوزه روغن زیتون است، با درآمد خالص حدود 491 میلیون یورو در سال 2022، به تأیید تعهد به پایداری خود ادامه داده و با معرفی بطری‌های نوآورانه از پلاستیک r-PET که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند و به محصولات روغن‌های دانه اختصاص دارند، درخشش پایداری را در این صنعت ترسیم کرده است.

 

این تحول عظیم برای حوزه روغن‌ها از آنجا حائل است که این نوع پلاستیک جدید، علاوه بر پایدار بودن (که 100٪ از پلاستیک مورد استفاده در ساخت آن از بازیافت بطری‌های دیگر می‌آید)، به خوبی عملکرد دارد و همچنین توانمندی حفظ ویژگی‌های کیفیت، ایمنی و دستگیره‌ای همانند بطری‌های سنتی را داراست.

 

تمام جوانب جدید بسته‌بندی با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده‌اند: کاوری که بطری را محافظت می‌کند (از نظر مهم برای حفاظت از محصول در برابر نور) از پلاستیک بازیافتی نوآورانه ساخته شده است، در حالی که بسته‌بندی جایگزین فیلم پلاستیک محافظ از کاغذ 100٪ بازیافتی تهیه شده است. این تمامی راه‌حل‌ها باعث کاهش قاطع در آزادسازی پلاستیک اولیه به محیط زیست و انتشار CO2 شده و به‌طور مستقیم کاربران نهایی را در مسیر مصرف مسئولانه و احترام به سیاره جلب می‌کنند.

 

بطری جدید r-PET در اندازه‌های مختلف، از یک لیتر تا اندازه‌های بزرگتر برای چند نوع روغن از جمله ذرت، بادام زمینی، آفتابگردان و هسته انگور، برای مصرف عمومی در دسترس قرار گرفته است

 

سرویس بین المللی پایگاه خبری فودنا

www.foodna.com

(یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها