یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۱۸۴۲۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ذخیره‌سازی بیش از ۵۳۱ هزار تن کالای اساسی در خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از ذخیره‌سازی بیش از ۵۳۱ هزار تن کالای اساسی در استان خبر داد و گفت: هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالای اساسی در استان وجود ندارد.

امید جهان‌نژادیان  در خصوص آخرین وضعیت ذخیره سازی کالاهای استراتژیک در استان اظهار کرد: در حال حاضر در انبارهای ذخیره‌سازی کالای استراتژیک خوزستان بیش از ۵۳۱ هزار تن کالا موجود است.
وی با بیان اینکه هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: از این میزان کالای اساسی بیش از ۵۲۵ هزار تن گندم داخلی، ۲۹۸ تن گندم وارداتی در انبار کارخانجات و ۴۰۳ تن برنج خارجی در انبارهای اهواز برای نیاز کل استان موجود بوده و ذخیره‌سازی شده است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: همچنین پنج هزار و ۵۰۰ تن شکر سفید در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است و در صورت نیاز نسبت به توزیع این محصول در سراسر کشور اقدام خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
جهان نژادیان ادامه داد: این شکر به عنوان ذخیره استراتژیک ملی ذخیره‌سازی شده است و در صورت اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، توزیع این محصول انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در تامین کالای اساسی مورد نیاز استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در صورت نیاز، این کالاها در استان و یا کشور عرضه خواهند شد.

(یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲) ۱۵:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها