چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۸۳۲۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حضور فعال شرکتهای ایرانی در نمایشگاه آگروپک ترکمنستان

شرکتهای ایرانی فعال در صنایع غذایی، بسته بندی، کشاورزی و صنایع وابسته به آن با حضور فعال و ارائه محصولات متنوع خود در نمایشگاه اگروپک ترکمنستان رونق ویژه ای به این نمایشگاه داده اند.

  نمایشگاه بین المللی آگروپک ترکمنستان با محوریت صنعت غذا، بسته بندی و کشاورزی از تاریخ ۸ اذرماه آغاز شده و تا  ۱۰ آذرماه  ادامه دارد .
 
گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان فعال ترین شرکت ایرانی در این نمایشگاه با هدف توسعه بازارهای صادراتی خود با برندهای زرکام(تولید کننده انواع کانفکشنری)، زرفروکتوز(تولید کننده انواع نشاسته های اصلاح شده و شیرین کننده های حاصل از ذرت)، زرماکارون( بزرگترین تولید کننده انواع ماکارونی و پاستا درکشور) ، زر فارما (تولید کننده انواع مواد اولیه دارویی از مواد طبیعی ) و زرگرین ( تولیدکننده انواع کود مایع آلی ویژه محصولات گوناگون کشاورزی) در آگروپک ترکمنستان حضور یافته است.
در اولین روز این نمایشگاه شرکت های مختلف از ایران و کشورهای ترکیه، آذربایجان، ازبکستان، آلمان، روسیه، هلند، مالدیو و ترکمنستان  آخرین دست آوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
به طور معمول بیشترین بازدید کنندگان از این نمایشگاه اتباع کشورهای ‌ترکمنستان، روسیه ، ایران و ترکیه هستند.
 
شرکت‌کنندگان  در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای شرکت‌های شرکت کننده در زمینه انواع بسته بندی، محصولات غذایی و مکمل‌های غذایی، فناوری تولید محصولات نانوایی، تجهیزات نگهداری و آسیاب غلات، ویژگی‌های کشت گلخانه‌ای، تجهیزات مرغداری و دامپروری، محصولات کشاورزی، بذر و کود و سیستم‌های آبیاری آشنا می شوند
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲) ۱۴:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها