جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۸۱۵۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

درخشش گروه زر در حوزه دارو، در بزرگترین نمایشگاه دارویی روسیه (فارماتِک)

نمایشگاه فارماتِک روسیه بزرگترین نمایشگاه صنایع دارویی این کشور با آخرین دستاوردهای دارویی از۴۶۰ شرکت معتبر و فن آور از ۳۰ آبان الی ۳ آذر در شهر مسکو در حال برگزاری است.

به اذعان شرکت کنندگان ایرانی و روسی این نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی و همکاری های تجاری و فن آورانه صنعت دارویی ایران و روسیه فراهم آورده است.
 
شرکت دانش بنیان زرفارما یکی از نمایندگان شرکتهای دانش بنیان ایران در این نمایشگاه هست که با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در سطح جهانی توانسته در این نمایشگاه حضور موفقی داشته باشد.
این شرکت که تولید کننده اکسپینت های دارویی است با پشتوانه علمی و صنعتی توانسته در حوزه تامین مواد اولیه،علاوه بر تامین نیاز داخل که ۹۰ درصد موجب صرفه جویی ارزی شده به حوزه اروپا نیز صادرات داشته باشد.

 

.مدیرصادرات شرکت دانش بنیان زرفارما از زیر مجموعه های گروه صنعتی پژوهشی زر نمایشگاه بین المللی فارماتک را امکان بسیار خوبی برای صادرات به این کشور عنوان کرد و گفت: اخذ استانداردهای بین المللی لازم موجب شده که امکان صادرات به تمام کشورهای جهان را داشته باشیم. 

 

شرکت دانش بنیان زرفارما در این نمایشگاه با مجموعه ای از محصولات دارویی دانش بنیان در حوزه تامین امنیت دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی منطبق با استاندارد GMP دارویی، حضور پیدا کرده است.

 

 مدیر صادرات این شرکت گفت:با راه اندازی اولین و بزرگترین خطوط تولید دانش بنیان دکستروز مونوهیدرات و انهیدروس در دو گرید دارویی و تزریقی و سوربیتول این شرکت قصد دارد فعالیت های خود در حوزه دارویی خود را گسترش دهد.
(جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها