دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۷۶۳۰
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس سرویس عمومی

افتخار آفرینی نویسنده فودنا در جشنواره رسانه‌ای خزر

پس از داوری آثار توسط داوران جشنواره رسانه‌ای خزر در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان مشخص شد و رتبه دوم بخش مقاله و یادداشت به شهرام شیرکوند رسید.

 به گزارش فودنا ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای خزر با محوریت مدیریت شهری و گردشگری روز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، استاندار مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شماری دیگر از مسئولان در چالوس برگزار شد. 

 

   در این مراسم اثـر شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی، برای سی امین بـار در جشنواره مطبوعات و رسانه ها در بخش « مقاله و یادداشت » برگزیده شد. 

 

    شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی است که از ۱۸ سالگی به نویسندگی و روزنامه نگاری علاقمند شد و از سال ۱۳۷۶ تاکنون بیش از 370 عنوان سرمقاله، یادداشت و مقاله در حوزه‌های مختلف به رشته تحریر درآورده که در بیش از پنجاه رسانه منتشر شده اند.
 
وی در چهارده سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و تاکنون سی بار برای تألیف آثار تخصصی در رسانه‌ها و کسب رتبه برتر جشنواره‌های مطبوعات و رسانه مورد تقدیر قرار گرفته‌ است. 

 

در قسمت پایانی این مراسم از نفرات برگزیده جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر بعمل آمد.
(دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲) ۱۰:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها