دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۱۷۰۳۲
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

نان صنعتی سالم و باکیفیت ویژه زائران در اطراف حرم امام رضا(ع) عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از عرضه نان صنعتی سالم و باکیفیت ویژه زائران در اطراف حرم امام رضا(ع) در آینده‌ای نزدیک توسط این شرکت خبر داد.

مجتبی هادیان اظهار کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با استانداری خراسان رضوی و نیز تصویب عرضه نان صنعتی در چهار ورودی حرم مطهر رضوی، کارگروه زیارت استانداری این شرکت را به عنوان نماینده آستان قدس رضوی برای تامین انواع نان مورد نیاز زائران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) انتخاب کرده است.
 
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با تاکید بر لزوم تولید و عرضه نان سالم به عنوان قوت غالب مردم کشور گفت: این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به تولید نانی اقدام کرده است که علاوه‌بر برخورداری از آرد با کیفیت و کامل، ماندگاری مناسبی هم داشته باشد.
 
وی افزود: در همین راستا شرکت صنایع غذایی رضوی، نان بربری کمشچه را تولید کرده که در پخت آن از آرد گندم کامل یعنی آردی که سبوس‌گیری نشده، استفاده شده است.
 
هادیان، تولید نان بدون گلوتن برای بیماران سلیاکی را یکی دیگر از برنامه‌های شرکت صنایع غذایی رضوی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح نیازمند پشتیبانی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
 
 حضور در فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت
 
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به حضور شرکت صنایع غذایی رضوی در فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سال جاری بیان کرد: این مجموعه در سال گذشته موفق به دریافت جایزه پنج ستاره از مرکز ملی تعالی و پیشرفت شد و در بین ۱۹۶ شرکت‌کننده، رتبه ۱۱ را به دست آورد.
 
وی ادامه داد: راه‌اندازی سیستم داشبورد مدیریت، برنامه دیگری است که در راستای کنترل لحظه‌ای فرایندهای تولید و فروش شرکت اجرا می‌شود.
 
هادیان همچنین از شروع فرایند راه‌اندازی مدیریت هوشمند در شرکت صنایع غذایی رضوی خبر داد و افزود: با بهره‌گیری از این سامانه، امکان کنترل لحظه‌ای خطوط تولید کارخانه فراهم شده است.
(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲) ۱۱:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها