چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۹
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۱۱۶۹۶۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای‌اقتصاد
سرویس کسب و کار، برندینگ

راه‌اندازی بزرگ‌ترین پروژه خط تولید در صنعت غذا

مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه خط تولید بیسکویت فارس برگزار شد.

در این راستا مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در این مراسم گفت: امروز شاهد به نتیجه رسیدن بخشی از تلاش‌ها در مجموعه مدیریتی مینو فارس هستیم که به دلیل داشتن مدیریتی لایق، دارای قدرت تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری بوده است. علیرضا عباسیانفر با اشاره به اینکه مدیریت خوب در هر مجموعه‌ای امتیاز ارزشمندی محسوب می‌شود، عنوان کرد: همچنین مدیر باید با مجموعه‌های مختلف ارتباط قوی داشته باشد و با ایجاد همدلی در مجموعه کاری بتواند به اهداف نزدیک شود و هدف ریاست صرف نباشد.

 

حمایت از اقدامات جدید مجموعه
همچنین فرهنگ اصلاحی، رئیس هیات مدیره صنایع غذایی مینو فارس گفت: در خط مقدم مجموعه مینو فارس کارگران تولید، پرسنل، واحد کنترل کیفیت و بخش اداری  هستند که در سراسر هلدینگ مینو در راستای خودکفایی تلاش می‌کنند. وی با اشاره به اینکه همه تلاشگران مینو در راستای خودکفایی عزت مجموعه را حفظ کردند، بیان کرد: تولید، فروش و بازگشت سرمایه به مجموعه از مشوق‌های بزرگ است و امید است حمایت‌ها از این اقدامات بیشتر از قبل باشد. اصلاحی با تاکید براینکه قصد داریم این پروژه توسعه‌ای مینو فارس مشمول زمان نشود، عنوان کرد: تلاش داریم که این پروژه جزو پروژه‌های کشور باشد که سر موعد به بهره‌برداری می‌رسد. وی یادآور شد که برای این هدف  نیازمند به حمایت بیشتر و بازگشت سرمایه با فروش محصولات هستیم. اصلاحی همچنین بر موضوع  توسعه فروش و کسب بازارهای جدید در حوزه محصولات شرکت مینو فارس تاکید ویژه‌ای کرد.
 
توسعه فروش و کسب بازارهای جدید
در ادامه مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس گفت: پروژه خط بیسکویت یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خط تولید بیسکویت استان است که امید است ساختمان و سوله این خط تا پایان سال آینده تکمیل و اقدامات اولیه برای راه‌اندازی خط انجام شود. محمد‌فریدون ‌خان‌صنمی خاطرنشان کرد: همچنین تمام تلاش ما این است که از  شیرین‌کننده‌های طبیعی مانند  قند خرما، شهد توت و انجیر به عنوان جایگزین شکر برای تولید بیسکویت در این مجموعه استفاده شود.
 
وی با اشاره به افتتاح خط اسنک ریچی بیان کرد: این خط جدید با به‌کارگیری جدیدترین برند روز دنیا در سه طعم باربیکو، فلفلی و پنیری برای اولین بار در گروه صنعتی مینو تولید می‌شود. مدیرعامل شرکت صنایع غذایی مینو فارس با اشاره به رونمایی از ۲۰  قلم کالای جدید در حوزه اسنک، مشتقات خرما، توت، انجیر و انگور و انواع سس‌ها، سرکه و نوشیدنی‌ها نیز گفت: سعی شده است در مینو فارس محصولات جدید همانند گذشته با کیفیت و بسته‌بندی مطلوب در سطح بازار عرضه شود و امید است تا ماه آینده با توزیع و عرضه گسترده‌ای از محصولات جدید در بازار همراه باشد. خان‌صنمی با اشاره به سابقه گروه صنعتی مینو که محصولات آن در میان مصرف‌کنندگان از محبوبیت و درجه اعتماد بالایی برخوردار است، گفت: در حال حاضر شرکت صنایع غذایی مینو فارس، جزو معدود کارخانه‌های فعال ایران در زمینه تولید قند مایع خرما و شهد عسلی خرما بوده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات سلامت محور و قندهای طبیعی در کشور شناخته می‌شود.
(چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها