نام بهمنی بر تاریخ ماندگار شد، برای این معجزه معکوس دستان پشت پرده را ما نمی بینیم ، اگر شما هم نمی بینید !؟ عطای مقام را به لقایش ببخشید

نام بهمنی بر تاریخ ماندگار شد، برای این معجزه معکوس دستان پشت پرده را ما نمی بینیم ، اگر شما هم نمی بینید !؟ عطای مقام را به لقایش ببخشید
گویا بهمنی قصد دارد برای همیشه نامش را در تاریخ اقتصاد ایران به ثبت برساند! زیرا 4 هزار تومانی دلار فقط از دست شما و مشاورانتان بر می آید .

در خبری خواندم ، بایستی مجسمه بهمنی را ساخت؟!

 شنیده می شود برخی آگاهان بر این عقیده هستند که بایستی مجسمه ایشان را ساخت، زیرا 4 هزار تومانی کردن دلار تنها از دست ایشان و گروه مشاورانش بر می آمد و لاغیر! 

آقای بهمنی عزیز بر حسب ادب سلام ، باورم نمی شود ....

در باورها نمی گنجد که این نوسان ماحصل تحریم باشد که لحظه  را در تب سقوط ارزش ریالی مان سپری کند، باور کنید اگر این تعجب اقتصادی ما حصل تحریم باشد ، صبر و مقاومت به فرموده رهبر قابل درک است ولی به واقع این نیست....!!!!

در باورمان نیست که دستان جلوی پرده ارزش دلار را رقم بزند و دستان پشت را نیز ما نمی بینیم، ولی اگر شما هم نبینید پس ایستادن در جایگاهتان بی معناست.

صنعت خواستار کناره گیری دولت از بازار است ، زیرا همه می گویند و از شنیده های اهل تجربه حاکیست که هرگاه نظری طعنه دار بر لب آورده اید، آن شد که نباید می شد.

سرمایه داران  پولشان را از صنعت درآورده اند و دلار می خرند ، شاید به نظر شما این است حمایت از تولید و سرمایه ملی...!!!

هر خانه داری و مختصر ریال داری در راه بازار است تا واحد پولش را تبدیل کند و شاید این است چرخش سالم اقتصادی؟!

درخواستی معقول از شما:

بهر حال هر چه هست انتظار اینکه شفاف باشید  که سامان دهید بازار متلاطم دلار را شاید و قطعا درخواست بیجایی نباشد چون همه دارند متضرر می شوند الا .......!!!

و یا اینکه لطفا خود صندلی تان را به کاردان بسپارید که شرط عقل و عرف است که در هر جایی دیگرف اگر این معجزه معکوس رخ می داد ، خود مسئول مربوطه، درک می کرد که دوران تکیه زدنش به صندلی، مردم آزاری است و بهترین همدردی با اقشار جامعه کناره گیری است.

و اما سخنی با نمایندگان مجلس

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،

با سلام

در حالیکه قدم های دولت رو به حمایت از سرمایه و تولید ملی نیست، از شما استدعا داریم، خواهش می کنیم و التماس می کنیم، به پاس رای های ماخوذه ی تان از همین ملت و به نمایندگی همه صنعت، اقدامات لازم را در حیطه ی وظایفتان انجام دهید تا لااقل بودنتان را در کنارمان احساس کنیم.

این مطلب در ساعت 12:31 دقیقه و 58 ثانیه 11 مهر 1391 نوشته شده است و هیچ مسئولیتی در صحت و سقم قیمت های درج شده ندارم.

راستی وقت را از دست ندهید ..... و همین الان بروید ......!

ان شاالله هر چه هست به نفع مردم باشد

علی اکبر علیان نژادی

شبکه خبری صنایع غذایی ایران

۱۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۰
شبکه خبری صنایع غذایی ایران - فودنا، علی اکبر علیان نژادی |
تعداد بازدید : ۹۰۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید