ارزش‌های مبنا برای مشتریان

تصویرسازی ارزش های مبنا
محصولات یکپارچه و منعطف
فرآیند ساده استقرار
توسعه مطابق با نیاز مشتریان
پشتیبانی سریع و موثر
امنیت اطلاعات و سیستم‌ها

صنایع تحت پوشش محصولات مبنا

صنعت پخش مویرگی

راهکارهای نرم‌افزاری شرکت مبنا در کلیه حوزه‌های صنعت پخش متناسب با نیازهای تخصصی شرکت‌های مختلف ارائه شده است. شرکت‌هایی مانند پخش دارویی، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، لبنیاتی و نوشیدنی و ..

شرکت‌های بازرگانی

شرکت‌های حوزه بازرگانی می‌توانند از محصولات نرم‌افزاری یکپارچه مبنا برای مدیریت فرآیندهای مالی، حسابداری و مدیریت فرآیندهای خرید و فروش و مدیریت انبار استفاده کنند.

صنایع تولیدی

نرم‌افزارهای یکپارچه مبنا نیازمندی‌های ویژه شرکت‌های تولیدکننده محصول را در حوزه‌های مختلف مانند انبارداری، لجستیک و تدارکات، مدیریت تولید، و مالی حسابداری پوشش می‌دهند.

شرکت‌های خدماتی

شرکت‌های حوزه خدمات با گستردگی فراوان در صنایع متنوع، نیازمندی‌های یکسانی در زمینه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری دارند که سیستم‌های مبنا پاسخگوی مناسبی برای این نیازمندی‌هاست.

نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی

شرکت مبنا در ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری صنعت پخش ۲۲ سال سابقه دارد و براساس این تجربه ارزشمند نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این نرم‌‌افزار با فرآیندهای خاص منظوره صنایع پخش دارویی، صنایع مواد غذایی و صنایع آرایشی بهداشتی و … منطبق شده است. نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی مبنا با دو برند زیر فعالیت می‌کند:

  • ManbaERP: نرم‌افزار یکپارچه و تخصصی فروش و پخش مویرگی تحت وب (پخش سراسری و هیبریدی)
  • برنا: نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی (پخش استانی و نمایندگی‌ها)
تصویر سازی نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی

برخی از همراهان مبنا

مقاله‌ها