مهراد چاشنی

دسته‌بندی محصولات

زیتون کنسروی

فرآورده‌های زیتون

زیتون یکی از میوه‌های قرآنی‌ست که دارای خواص ارزنده‌ای می‌باشد. شرکت مهراد چاشنی توس به عنوان اولین تولیدکننده زیتون پرورده و فرآورده‌های آن در ایران توانسته است با بکارگیری نیروهای مجرب و خطوط صنعتی با تکنولوژی روز از این میوه قرآنی استفاده نموده و اقدام به تولید و توزیع محصولاتی همچون زیتون پرورده، زیتون کنسروی، ترشی‌های زیتون و ...نماید.

روغن زیتون

انواع روغن

روغن یکی از اصلی‌ترین اقلام سبد غذایی انسان‌ها در کل دنیاست. کمتر غذایی سراغ دارید که در تهیه و طبخ آن روغن استفاده نشده باشد. به همین جهت سلامت روغن تاثیر زیادی بر روی سلامت غذایی افراد دارد. لذا بر آن شدیم تا با بهره‌گیری از تجربیات این سال‌ها و پتانسیل موجود در مجموعه مهراد چاشنی، به تولید انواع روغن که می‌تواند سبد غذایی مصرف‌کنندگان را غنی‌تر کند بپردازیم.

زیتون پرورده

سایر چاشنی‌ها

از نظر ما چاشنی، هر چیزی است که غذا را خوشمزه‌تر و دلچسب‌تر می‌کند. البته با این ویژگی که زیان‌آور نباشد. با این دیدگاه مهراد چاشنی به تولید انواع چاشــــــنی‌ها با برند ماه‌راد و بیوهوپ پرداخته است.

6

درباره ما

مهراد چاشنی توس

مهراد چاشنی توس پس از گذراندن یک دوره تجربه 22 ساله برای تولید زیتون پرورده به صورت صنعتی و با ماندگاری بالا، با برند تجاری ماه‌راد در ایران در سال1380 ثبت و کار خود را به عنوان اولین و تنها تولید‌کننده این محصول در ایران شروع کرد، اکنون این شرکت اولین تولیدکننده زیتون پرورده به روش صنعتی و یکی از معتبرترین کارخانه‌جات صنایع‌غذایی در زمینه تولید انواع زیتون کنسروی، زیتون اسلایس شده، زیتون سیاه، زیتون پرشده با هسته فلفل، زیتون پرشده با هسته سیر، زیتون پرشده با هسته لیمو، زیتون شور کبابی فرآوری شده، انواع ترشی و .... می‌باشد، که در این راستا توانسته است با لطف الهی و جوهره تجربه در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروانه ساخت تمامی محصولات، نشان استاندارد ملی برای تمامی تولیدات، گواهینامه ایزو 22000 و ایزو 9001 از شرکتTUV AUSTRIA، نشان حلال برای کلیه محصولات تولیدی، واحد تولیدی نمونه در سال‌های 1396 و 1398 از اداره نظارت بر مواد‌غذایی، واحد نمونه استان خراسان رضوی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال‌های 1402، 1398، 1397، 1396 و واحد نمونه صنعتی ایران از طرف سازمان صنعت معدن و تجارت در سال 1401 و واحد تولیدی برتر در پانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان را در سال 1400 کسب کند.امروز مفتخریم اعلام کنیم که نه تنها پیروی از اصول و آرمان‌های اولیه را هرگز رها نکرده‌ایم بلکه راه پیموده شده ما را مصمم‌تر از هر زمان دیگر در این مسیر ساخته است.

سخن مدیر عامل

شرکت مَهراد چاشنی توس مفتخر است که خود را به عنوان یکی از بهترین و فعال‌ترین کارخانجات تولیدی محصولات غذایی در کشور با رعایت کلیه استانداردهای ملی بر اساس نیاز روز کشور و با در نظر گرفتن اثربخشی محصولات با کیفیت برای مصرف‌کنندگان معرفی نماید. با درک این مفهوم که کیفیت، سلامت و ایمنی غذا از دیدگاه سازمان، مهمترین اولویت بوده، لذا تمامی فعالیت‌ها و منابع سازمان در جهت جلب رضایت مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و از این‌رو هر ساله با تولید محصولات جدید و متنوع میهمان سفره‌های پر برکت ایرانیان عزیز بوده‌ایم.

شرکت مَهراد چاشنی توس به‌دلیل قدمت، شهرت و تخصص، همواره مواد اولیه مرغوب را در اختیار داشته و با هدف تولید محصولات طبیعی و مقوی در بسته‌بندی‌های جدید امیدوار است گامی مهم در ایجاد فرهنگ غذایی سالم برای هموطنان خود بردارد. امید مدیریت و تمامی کارکنان خانواده مـَهرادچاشنی، جلب رضایت بیشتر و تعامل موثرتر با مشتریان عزیز، در راستای ادامه مسیری است که در پیش گرفته‌ایم.

 حیدر ناظمی

 مدیر عامل

اطلاعات آماری

صنایع غذایی مهراد چاشنی توس

21

سابقه فعالیت (سال)

922

تعداد شهرهای تحت پوشش

39

محصولات تولیدی

خبرنامه

صنایع غذایی مهراد چاشنی توس

نظرات مشتریان

avatar

خانم احمدی - خریدار محصولات ماهراد

کرمان

محصولتون خیلی خوشمزه ست و در مقایسه با پرورده هایی که خوردم واقعا طعم متفاوتی داره...عین پرورده های خونگیِ با کیفیت ...بچه کوچکم عاشق زیتون پرورده های شماست.

avatar

آقای باقرنژاد - آشپز بین المللی

تبریز

برند تون قدیمیه و واقعا کیفیت ش خوبه ...غلظت و طعم پرورده تون بی نظییییره !!!

avatar

جناب سعیدی - مسئول خرید یک هایپرمارکت

مشهد

افراد زیادی به فروشگاه ما میان وماهراد میخوان.ماهم خودمونو موظف کردیم که محصولات متنوع تون رو توی فروشگاه داشته باشیم.

avatar

جناب سلیمانی - مدیریک رستوران

اصفهان

مشتری‌های رستوران ما تا زیتون شما رو توی یخچال می بینن، ذوق زده میشن و کنار غذاشون سفارش میدن...جالبه که همون اول همشو میخورن.

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به site name می باشد

طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط توسعه گران آریاز AriazDevs - 2019 ©

طراحی سایت