ورود

ورود به سایت

نام کاربری *
رمزعبور *
مرا بخاطر بسپار
: 13 + 9 =

ساک پارچه ای تبلیغاتی / سوزنی / پاکت تبلیغاتی

یک هدیه تبلیغاتی می تواند ساک پارچه ای تبلیغاتی باشد ; جنس این ساک پارچه ای از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند . از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد .مچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند .
 
انواع ساک های پارچه ای تبلیغاتی
تولید کننده ساک دستی پارچه ای

پوشه های دکمه دار پارچه ای

جایگزین مناسبی برای پوشه های پلاستیکی قدیمی با تنوع و ترکیب 2 رنگ قابل شستشو و قابل بازیافت و امکان چاپ تبلیغات شما

از این پوشه ها میتوانید برای قرار دادن مدارک و یا بعنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنید

احتمالا برای شما پیش آمده کاراداری داشته باشید و یا بخواهید چند برگه کاغذ و قلم  از محلی به محل دیگر انتقال دهید و به دنبال پاکتی باشید که بتوانید آنهارا به راحتی و بدون اینکه آسیب بیبنند جابجا کنید .

پوشه دکمه دار در این شرایط بسیار لازم و ضروری است . نکته مهم دیگر در تولیدات ما استفاده از پارچه های بی بافت ( سوزنی ) در تولید پوشه دکمه دار می باشد . توجه داشته باشید عموم مردم بلاخره بعد از چندین ماه یا چندین مرتبه استفاده از پوشه های دکمه دار آنها را دور می اندازند. پوشه دکمه دار پارچه ای برخلاف پوشه های پلاستیکی پس از دور انداخته شدن قابل بازیافت بوده علاوه بر آن شکیلتر و قابل انعطاف نیز میباشند و دربرخی موارد قیمت مناسبتری هم به نسبت پوشه پلاستیکی دارند در تصاویر زیر برخی نمونه این محصول را مشاهده میفرمایید .

فروش پوشه دکمه دار بصورت عمده در تیراژ حداقل 1000 عددی امکان پذیر بوده و معمولا در کارتن های 500 عددی بصورت رنگبندی بسته بندی شده اند . در حال حاظر پوشه دکمه دار در ابعاد برگه A4 تولید و بصورت ترکیبی از دورنگ آماده عرضه به فروشگاه های لوازم التحریر ، بصورت خام و یا برای سازمان ها و ادارات بهمراه چاپ تبلیغاتی آماده عرضه میباشد .

نوع چاپ تبلیغاتی بر روی این پوشه ها بصورت سیلک تک رنگ میباشد . 

بسته بندی زیپ کیپ

بسته بندی محصولات به صورت زیپ کیپ تلفیقی از پارچه و پلاستیک

بسته‌بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. علم طراحی بسته‌بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است به گونه‌ای که از سویی کمترین آزار در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد گردد. بسته‌بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تولید بسته‌ها می‌شود. بسته‌بندی به‌طور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده است، به‌طوری‌که ما در تمام اطراف خود آن را مشاهده می‌کنیم. از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته‌بندی مرتبط هستند. وظیفه اصلی بسته‌بندی محافظت از محصول است. بسته‌بندی با برچسب‌های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است. سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان‌های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گام‌های مهمی در تدوین استانداردهای بسته‌بندی و مشخصات فنی آن برداشته‌اند. طراحی بسته‌بندی شامل طراحی فیزیک بسته‌بندی و گرافیک آن است. در زمان حاضر به نظر می‌رسد طراحی بسته‌بندی باید زیرگروه طراحی محصول باشد به گونه‌ای که به طراحی بسته‌بندی به عنوان جزئی از کمپین عملیات طراحی محصول نگریسته شده و همپای آن شروع شود و انجام یابد.بسته بندی در گذشته به این صورت مدرن امروزی نبود در گذشته برای ارسال اجناس به جایی از وسایل دم دست مانند سطل و بشکه و... استفاده می شد ولی امروز با پیشرفت صنعت بسته بندی از ابزار متناسب با کالا مانند کارتن خالی . نایلون . سلفون . جعبه . پلاستیک ، پارچه و... استفاده می شود


بسته بندی محصولات به صورت زیپ کیپ - مناسب برندهای پوشاک تولیدات مرتبط با کالای خواب ، بسته بندی خشکبار و لوازم و تجهیزات به صورتی که یک طرف طلق ( پلاستیک ) بوده و یک طرف پارچه اسپانباند که درب آن توسط زیپ کیپ بسته میشود و همچنین امکان چاپ تبلیغات شما هم برای پلاستیک و هم بروی پارچه میسر است . از مزایای بسته بندی برند سازی ، شکیل تر بودن ارائه محصول به مشتری ، جلوگیری از ورود گرد و غبار نفوذ ناپذیزی در برابر مایعات و حمل و نقل آسانتر میباشد


لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09131148237 و یا 03135492433 تماس حاصلفرمایید

زیرانداز مسافرتی تبلیغاتی

مهمترین نکات درانتخاب هدیه تبلیغاتی / قیمت مناسب / کاربردی بودن هدیه / درمعرض دید بودن هدیه جهت بازدهی بیشتر تبلیغات

 

کیسه زباله خودرو تبلیغاتی با پارچه 60 گرمی

 رعایت نظافت داخل خوردو برای همگان ضروریست از این محصول میتوان به عنوان هدیه ای کاربردی و ارزان قیمت یاد کرد هدیه ای که هرکسی از گرفتن آن خوشحال خواهد شد و حتما استفاده خواهد کرد .  کیسه ‌های زباله ‌ی خودرو انواع مختلفی دارند. کیسه زباله‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید، تولید گروه تبلیغاتی پارسه از جنس پارچه های پلی پروپیلن ( پارچه سوزنی ) است با گرماژ 60 که قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می‌توانید از آن در هر خودرویی استفاده کنید. چاپ تبلیغات شما نیز بر روی کیسه زباله بصورت چاپ سیلک تک رنگ قابل اجراست .

کیسه زباله خودرو تبلیغاتی با پارچه 90 گرمی

 این کیسه زباله‌ خودرویی که در تصویر مشاهده میکنید تولید گروه تبلیغاتی پارسه میباشد با پارچه ضخیمتر ( 90 گرم) که بعلت جنس ضخیم تر به نسبت مدل قبلی قابلیت استفاده به دفعات بیشتری را داراست و علاوه بر امکان چاپ تبلیغات به صورت سیلک تک رنگ امکان تخلیه زباله را از پایین کیسه داراست . این کیسه زباله قابلیت شستشو و هچنین بعلت بندی که در بالای آن تعبیه شده است امکان  قرار گیری در نقات مختلف خودرو را داراست .

کاور کت و شلوار

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت یکی از بزگترین تولید کنندگان انواع پاکت های خرید و کاور کت و شلوار در اصفهان میباشد . پارس پاکت هم اکنون تولید کننده کاور کت و شلوار و پاکت های پارچه ای است که از جنس پلی پروپیلن است . این پارچه با نام های دیگری چون پارچه های سوزنی ، اسپان باند و منسوجات نبافته نیز در بازار نامیده میشود که موارد گسترده ای در صنعت ، پزشکی و حتی بهداشتی دارند .

کیسه های سرجمع شو

کیسه های سرجمع شو گونه ای از کیسه های پارچه ای است که جهت بسته بندی برخی محصولات میتواند مورد استفاده قرار گیرد .
برخی از این محصولات نمک ، حبوبات و حتی پوشاک . در برخی موارد جایگزین جعبه برای بازی های کودکان و یا کیسه ریاضی

تماس با ما

آدرس کارخانه : استان اصفهان
اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار 

شماره تماس : 03191010939 

مدیریت فروش : 09131148237   (شهیدی)

ایمیل : Info[at]Gift4u.ir
 

درباره ما

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت یکی از بزگترین تولید کنندگان انواع پاکت پارچه ای ، پوشه دکمه دار  تبلیغاتی در کشور میباشد . و همواره سعی داشته است تا علاوه بر نگرش و هدف تجاری راه اندازی چنین مجموعه ای فرهنگ سازی صحیح در جامعه برای عدم مصرف پلاستیک (نایلون ) را نیز مورد توجه قرار دهد . هرچند همواره تغییر فرهنگ استفاده عموم مردم از هر کالایی منجمله نایلون کمی دشوار و نیازمند تبلیغات ، هزینه و صرف زمان است ولی نتیجه آن درآینده نزدیک بسیار رضایت بخش خواهد بود .
پارس پاکت هم اکنون تولید کننده پاکت های پارچه ای است که از جنس پلی پروپیلن است . این پارچه با نام های دیگری چون پارچه های سوزنی ، اسپان باند و منسوجات نبافته نیز در بازار نامیده میشود که موارد گسترده ای در صنعت ، پزشکی و حتی بهداشتی دارند .

پارچه اسپانباند / پارچه سوزنی / هدیه تبلیغاتی/ هدیه برای خانم ها / هدایای تبلیغاتی / ساک پارچه ای / ساک سوزنی / تولید لوله ترمی