(چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹) ۱۰:۲۴

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت پگاه تهران

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران جعفرمیر مدیرعامل شرکت پگاه تهران ، خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مهرداد وخشور مشاور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران در محل کارخانه پگاه تهران برگزار شد.
در این مراسم قدوسی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام گفت : از خداوند متعال برای همگان توفیق ادامه راه شهدا را مسالت می نمایم.
وی افزود: دفاع مقدس سرنوشت سازترین مرحله برای کشور و افتخاری عظیم است ، خاطرات دلاوری ها و رشادت های رزمندگان به یادگار خواهد ماند.رزمندگان این کشور تسلیم ننگ نشدند و پیرو شعار حسین ابن علی (ع) پیش رفتند.
قدوسی اظهار کرد: باید در رشد اقتصادی کشور باهم همقدم شویم و سال متفاوتی را رقم بزنیم.
قدوسی اضافه کرد : در صنایع شیر ۱۰ تا ۱۱هزار نفر بصورت مستقیم اشتغال دارند و در بحث اشتغال حرف برای گفتن داریم و با بالابردن کیفیت محصولات در کشور آبرو ایجاد میکنیم.
وی گفت: حدود یک هفتم صادرات لبنیات کشور به پگاه اختصاص داشته و در پنج ماهه ابتدایی سال ۳۵درصد رشد وزنی نسبت به سال قبل داشتیم و در حوزه صادرات برای نظام آبرو ایجاد کردیم.
قدوسی بیان کرد: شرکت سعی داشته در سال جهش تولید در صنایع شیر در حوزه مسئولیت اجتماعی به نحو احسن نقش خود را ایفا کنیم.
در این راستا و در بحث فروش داخلی حدود ۱۰درصد رشد وزنی داشته ایم .
با تمهیداتی که اتخاذ کردیم ،تلاش کردیم وضعیت کرونا بر فعالیت های اقتصادی آثار منفی نداشته باشد و در جهت خودکفایی موثرتر عمل کنیم.
در راستای مسئولیت اجتماعی و تکریم جامعه پزشکی و پرستاران بیش از صد میلیون تومان در سراسر کشور محصولات ایمنی بخش به بیمارستان های کشور اهدا کردیم.
قدوسی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص افزایش قیمت محصولات شرکت گفت: نرخ شیر خام و مواد اولیه افزایش داشته و به تبع آن قیمت محصولات نیز افزایش پیدا کرده ،اما این افزایش قیمت ،افزایش درآمد چندانی برای شرکت ایجاد نکرده است.
قدوسی در پایان با اشاره به نقش بسزای شرکت در زمینه صادرات کشور گفت: سعی کردیم با رویکرد تنوع تولید در بازار داخل و بازار صادرات فروش را بالا برده و در نهایت سود را افزایش دهیم و این منفعت به سهامداران میرسد.

©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.