(چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷) ۰۹:۴۶

به مکدونالد بروید و برگر کینگ سفارش بدهید

جدید ترین اقدام بازاریابی برگر کینگ شامل ارسال پیام به مشتریان خود برای رفتن به رستوران مکدونالد و خرید برگر بزرگ یک سنتی آن می شود.

این رستوران فست فود زنجیره ای یک توییت رمز آلود را به مشتریانش فرستاد و در حالی که آن ها را گیج و سردرگم کرده بود از مشتریان خواست تا به مکدونالد بروند.

 
آن ها با خود فکر کردند که شاید اشتباهی پیش آمده یا حساب برگر کینگ هک شده باشد. رستوران زنجیره ای فوق یک ساعت بعد در صدد شفاف سازی توییت خود برآمد و در قالب یک ویدیو تحریک آمیز با هدف ناراحت کردن رقیب قدیمی و موفق، مکدونالد، به محض نزدیک شدن افراد به هر یک از شعبه های مکدونالد از آن ها خواست تا بار دیگر برای دریافت برگر بزرگ برگر کینگ با بهای 1 سنت به این رستوران روی بیاورند و نرم افزار مخصوص آن را دانلود کنند.
 
در این بیانیه آمده است: "ما هشتگ WhopperDetour را به شما معرفی می کنیم. در مکدونالد با استفاده از نرم افزار برگر کینگ یک برگر بزرگ یک سنتی را سفارش دهید. بله، شما اشتباه نمی کنید. تا نزدیکی یک شعبه رستوران مکدونالد رانندگی و سپس با نرم افزار برگر کینگ کار کنید. هیچ نیازی به سفارش دادن غذا به مکدونالد و دریافت آن در خودرو نیست. برگر دلخواه خود از برگر کینگ را قبل از 12 دسامبر تحویل بگیرید.
 
فقط کافی است بعد از دانلود نرم افزار برگر کینگ به سمت یکی از شعبه های مکدونالد رانندگی کنید و در فاصله 180 متری با آن برگر بزرگ برگر کینگ 1 سنتی مخصوص به خود را سفارش دهید. در ادامه می توانید آن را در برگر کینگ تحویل بگیرید.

©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.