(یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۳۹

طرح آموزش و پرورش برای نظارت بر بوفه مدارس

قائم مقام سازمان دانش آموزی از طراحی سامانه‌ای برای افزایش ساماندهی و نظارت بر بوفه‌های مدارس خبر داد.
محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی در مورد بوفه‌های مدارس و ساماندهی آنها اظهار کرد: تعیین و تکلیف این مساله مربوط به شورایی در آموزش و پرورش است که مسئولیت کار را به عهده دارد و متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، نمایندگانی از سازمان تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاونت پشتیبانی و سازمان دانش آموزی است.

 وی ادامه داد: تصمیم گیری برای بوفه‌ای مدارس در این شورا انجام می‌شود و امسال برای بهبود عملکرد پیشنهاداتی ارائه شده که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

 قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: در نظر داریم تا با ایجاد سامانه‌ای نظارت و ساماندهی بر بوفه مدارس را برای اولیای دانش آموزان افزایش دهیم، همچنین دانش آموزان می‌توانند اطلاعات بیشتری نسبت به بوفه مدارس داشته باشند.

علیگو ادامه داد: سامانه پیامکی طراحی شده تا این نظارت و ساماندهی از طریق پیامک به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی شود و با این روش مدیریت بر بوفه‌های مدارس افزایش می‌یابد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی یادآور شد: وزارت بهداشت نیز بازرسی بهداشتی بوفه‌ها را همواره در دستور کار داشته که با این سامانه نظارتی شکل بهتری گرفته و تغذیه موجود در بوفه مدارس از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.