(سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۰۹

قیمت هر کیلو مرغ 6900 تومان/ افزایش قیمت مرغ از هفته آینده

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: هم اکنون قیمت مرغ در بازار برای مصرف‌کننده 6900 تومان است، اما از هفته آینده به دلیل تأخیر در جوجه‌ریزی‌ مرغداری‌ها برای 20 روز شاهد افزایش قیمت هستیم.
محمد یوسف‌خانی، در مورد آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت:‌ تقریبا یک هفته‌ای است که قیمت مرغ در بازار ثبات داشته و کیلویی 6900 تومان به مردم عرضه می‌شود. البته قیمت تحویل در درب مرغداری‌ها 6100 و قیمت بنکداری آن کیلویی 6250 تومان است.

وی پیش‌بینی کرد تا به دلیل تأخیر جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها از 10 بهمن به مدت 20 روز با کمی افزایش قیمت مرغ مواجه باشیم و افزود: متأسفانه قیمت جوجه یک روزه همچنان بالاست و هر عدد جوجه 2400 تومان به فروش می‌رسد، چرا که مرغداران تمایل به خرید  جوجه و پرورش آن برای شب عید دارند که قیمت‌ها را بالا برده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید ورود آنفلوآنزا فوق‌حاد پرندگان و از بین رفتن چند مرغداری چقدر در افزایش قیمت جوجه یک روزه‌ مؤثر بوده، گفت: به هر حال این موضوع بی‌تأثیر نیست، چون چند مرغداری تخم‌گذار امحاء شده‌اند که از جمعیت جوجه یک روزه کم می‌کند./ فارس

©www.foodna.com ---

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه خبری صنایع غذایی ایران می باشد.