دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۸
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۹۹۶۸۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس رستوران ها و کافه

تغییر کاربری یک چهارم رستوران‌های پایتخت

رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران گفت: ۲۵ درصد رستوران‌های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک یا ساختمان‌های بانکی تغییر کاربری داده‌اند.

 علی اصغر میرابراهیمی، رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس‌های تهران در رابطه با اسامی عجیب رستوران‌های شمال شهر تهران گفت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که مردم باید پرداخت کنند که پرداخت می‌کنند اما برخی همکاران ما کم‌لطفی می‌کنند و با استفاده از اسم‌های عجیب و غریب قیمت‌ها را بالا می‌برند.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی در این حوزه ۲۴ ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می‌شود افزود: شهروندان می‌توانند شکایات خود را به شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ اعلام کنند. رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس‌های تهران اظهار کرد: اگر مغازه دار تاییدیه اتحادیه در مورد قیمت‌ها را داشته باشد مشکلی وجود ندارد در غیراین صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می‌شود. میرابراهیمی در رابطه با وضعیت تغییرکاربری رستوران‌ها در مناطق بالای شهر تهران نسبت به ۵ سال قبل گفت: با توجه به هزینه بالای رستوران‌داری و به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا، ۲۵ درصد رستوران‌های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک یا ساختمان‌های بانکی تغییر کاربری داده‌اند.

(دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹) ۰۸:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها