پنج شنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۹۶۲۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

کمبودی در عرضه سیب و مرکبات نداریم

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های باغبانی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در ذخیره سازی میوه شب عید وجود ندارد.

محمد علی مصطفی لو مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های باغبانی کشاورزی با  اشاره به آخرین جزئیات تنظیم بازار میوه شب عید اظهار کرد: ذخیره سازی پرتقال تنظیم بازار شب عید به اتحادیه مازندران واگذار شده، در خصوص سیب هم هنوز تصمیم گیری نشده است.
او افزود: با وجود پتانسیل بالای تولید محصولات کشاورزی، مسئولان امر با اتخاذ تصمیمات ذخیره سازی شب عید، احتیاط‌های لازم را انجام دادند تا به یکباره قیمت در ایام پایانی سال جهش چشمگیری نداشته باشد.
مصطفی لو ادامه داد: خرید محصول با قیمت مناسب از باغداران موجب شده تا آن‌ها سال بعد بر اصلاح باغات، سیستم‌های نوین آبیاری و خرید ماشین آلات کار کنند.
ذخیره سازی میوه شب عید راهی برای کنترل بازار
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه سیب و مرکبات نداریم، بیان کرد: با توجه به آنکه امسال هم خبری از دید و بازدید در عید نیست، اما مسئولان امر با ذخیره سازی میوه شب عید از افزایش قیمت‌ها جلوگیری می‌کنند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های باغبانی کشاورزی در پایان تصریح کرد: با توجه به ذخایر مرکبات در سردخانه‌ها این آمادگی وجود دارد که علاوه بر تنظیم بازار داخل، صادرات هم انجام دهیم.

(پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹) ۱۱:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها