سه شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۹۹۴۳۰
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
رکورد کم‌نظیر در اولین روز پذیره‌نویسی؛

«صندوق گروه زعفران سحرخیز» هزار میلیاردی شد

«صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز» در یک رکورد کم‌نظیر در بازار سرمایه، توانست در روز اول پذیره‌نویسی خود به سقف‌ تعیین شده جذب سرمایه خود دست پیدا کند و با پایان روز اول پذیره‌نویسی، صف طولانی خرید سرمایه‌گذاران در برابر نماد «سحرخیز» تشکیل شد.

پذیره‌نویسی برای صد میلیون واحد این صندوق در حالی پیش از پایان زمان پذیره‌نویسی در روز اول این صندوق تکمیل شد که تا پایان ساعت رسمی پذیره‌نویسی این صندوق، صفی میلیونی در برابر نماد «سحرخیز» تشکیل شده بود و همچنان بر میزان متقاضایان پذیره‌نویسی این صندوق افزوده می‌شد.

اعتماد هزاران سرمایه‌گذاران به نماد «سحرخیز» و شرکت «سبدگردان سهم آشنا» به عنوان مدیر این صندوق در حالی است که بازار سرمایه در روزهای پر افت و خیز خود به سر می‌برد. کارشناسان معتقدند که افق‌ جذاب سرمایه‌گذاری در این صندوق، پشتوانه محکم، تجربه ارزشمند و پیشینه موفق شرکت مدیر صندوق، از جمله عواملی هستند که باعث شده‌اند تا خرید واحدهای این صندوق به عنوان یک فرصت جذاب سرمایه‌گذاری پیش روی سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

 

«صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز

 

صندوق گروه زعفران سحرخیز طی مراسمی در روز سه‌شنبه 16 دی ماه در تالار بورس کالای ایران افتتاح خواهد شد و پس از طی مراحل اداری و قانونی در روزهای آینده و با گشایش این صندوق، سرمایه‌گذاران قادر خواهند بود به معامله واحدهای این صندوق در سامانه‌های معاملات آنلاین بپردازند.

صندوق گروه زعفران سحرخیز یک صندوق کالایی قابل معامله در بورس است و طبق قوانین بورس کالای ایران اداره خواهد شد. این صندوق به معامله گواهی سپرده‌های کالاهای کشاورزی ارزشمند، استراتژیک و صادراتی همچون زعفران، پسته، زیره سبز و مانند آن می‌پردازد. پذیره‌نویسی نماد «سحرخیز» از روز 14 دی ماه آغاز شده است و در روز 16 دی ماه، افتتاح رسمی خواهد شد. این نماد پس از طی مراحل اداری، به‌زودی بازگشایی خواهد شد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در سامانه‌های آنلاین، به خرید و فروش واحدهای این صندوق بپردازند.

(سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹) ۱۳:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها