شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۹۳۶۳
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس سرویس عمومی

محصول جدید ضداسید شرکت‌کاشی مرجان قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید شد+فیلم

به گزارش فودنا، یکی از جدیدترین محصولات ضداسید شرکت کاشی مرجان، کاشی ضد اسید سایز 11.5x24، که قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی در این اندازه است که برای مصارف صنعتی وارد بازار شد

از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به ضخامت 14 میلی متری و مقاومت خمشی و نیروی شکست بالایی که این محصول دارد اشاره کرد. محصولات ضد اسید این شرکت دارای گواهی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بر اساس  استاندارد ملی شماره 3051 (ویژگی های کاشی های ضد اسید ) می باشند. و در انواع محیط های صنعتی شامل حوضچه های اسید  و مواد شیمیایی ، پوشش کف و دیواره سالن های صنعتی ، اتاق باطری ، پوشش کف و سکوی آزمایشگاه های شیمی ، انبار مواد شیمیایی  و پوشش سطوح داخلی مخازن نگهداری مواد شیمیایی  قابلیت استفاده و نصب دارند. 
نصب این محصول همانند سایر محصولات ضد اسید، بایستی با استفاده از چسب ضداسید انجام پذیرد و برای کسب نتیجه ی مطمئن و افزایش زمان بهره برداری از این محصول، پیشنهاد می شود از مشاورین نصب کاشی ضد اسید استفاده گردد. روشهای مختلفی جهت نصب و  چیدمان این محصول وجود دارد که شامل چیدمان های ( آجری ، حصیری و ...) می باشد.
 
محصولات تولیدی این شرکت به دلیل تراکم بسیار بالای بدنه و عدم نفوذ پذیری مواد به سطح و بدنه این کاشی ها و همچنین مقاومت سایشی بسیاربالا نسبت به مواد شیمیایی مختلف ضمن برآورده نمودن عملکرد بهداشتی سطوح مورد پوشش، دوام بسیاربالایی را در در محیط های بیمارستانی، کارخانجات مواد غذایی و لبنی ، آشپزخانه های صنعتی ، کارخانجات داروسازی و آزمایشگاها در طی بهره برداری تامین می نماید. 

 

کاشی صنعتی مرجان - کشی ضداسیدی

شرکت کاشی مرجان افتخار همکاری در پروژه های صنعتی مختلفی را در داخل و خارج داشته و با تولید این محصولات تخصصی، گامی بزرگ در زمینه پوشش های صنعتی برداشته است. برای انجام مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات این شرکت می توانید با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کرده و جهت خرید این محصولات از طریق نمایندگی های فروش اقدام بفرمائید .

 

شرکت کاشی مرجان با بیش از سی سال  تجربه در صنعت تولید پوشش های سرامیکی توانسته است با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک ، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد، و در این راستا مفتخر به تولید و تکمیل پکیج محصولات صنعتی گردیده است که شامل کاشی های ضد اسید ، کاشی های ضدقلیا ، کاشی های ضد لغزندگی و قرنیز لبه دار می باشد .

 

 

 

(شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹) ۱۵:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها