جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
سرویس : تغذیه و سلامتی
کد خبر : ۹۹۱۹۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس تغذیه و سلامتی
مدیر شعب بانک رفاه کارگران مازندران خبر داد:

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اهداء بیش از 23 میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران مازندران به بیمارستان فاطمه الزهرا (س)

محققی مدیر شعب بانک رفاه کارگران مازندران گفت: بانک رفاه کارگران مازندران برای خرید دستگاه اکسیژن ساز موردنیاز بیماران مبتلا به کرونا مبلغ 23 میلیارد و 653 میلیون ریال به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان ساری کمک کرد.

«سید ولی‌الله محققی» ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت اسوه ی ایثار حضرت زینب (س) و روز پرستار و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت استان مازندران در پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار کرد: باگذشت حدود یک سال از آغاز اپیدمی کرونا، صدها بیمار کرونایی با مراجعه به بیمارستان‌های استان خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و بانک رفاه کارگران مازندران برای سومین بار متوالی درقالب کمک‌های مؤمنانه اقدام به خرید تجهیزات بیمارستانی کرده است.
مدیر شعب بانک رفاه کارگران مازندران بابیان اینکه در این مرحله مبلغ 23 میلیارد و 653 میلیون ریال برای خرید دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان ساری اهدا شد، گفت: دستگاه‌ مذکور جهت پیشگیری از کمبود و افت فشار اکسیژن در بخش‌های مراقبت‌های ویژه که از ضروریات بیماران مبتلا به کرونا محسوب می‌شود به این مرکز درمانی اهداشده است.
وی این اقدام خیرخواهانه را نوعی همراهی و حمایت از تلاشگران و مدافعان سلامت دانست و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تلاش شده به‌منظور حفظ سلامت مشتریان و همکاران نظام بانکی، خدمات حضوری با ارائه درست و به‌موقع بانکداری الکترونیک جابه‌جا شود تا مردم حتی‌المقدور برای فعالیت‌های مالی و پولی خود از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها خودداری نمایند.
محققی بیان کرد: به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.
مدیر شعب بانک رفاه کارگران با توضیح این که در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره  8525-021 کلید 2  را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعبه، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن ها ارسال می شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود، خاطرنشان شد: نوبت دهی تلفنی بانک رفاه کارگران خدمتی جدید برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا است.

وی بابیان اینکه مشتریان عزیز شعب بانک در سراسر استان می‌بایست در هنگام مراجعه برای دریافت خدمات حضوری بانکی از ماسک بهداشتی استفاده نمایند، یادآور شد: همچنین برای حفظ سلامت کارکنان این بانک، تمهیدات بهداشتی لازم شامل توزیع و تأمین لوازم بهداشتی اعم از ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده دست و سطوح و ایجاد شرایط دورکاری و اعطای مرخصی برای تعدادی از همکاران اتخاذشده است.
محققی در پایان خطاب به هم استانی‌های شریف، خواستار پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت هرچه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی باهدف پیشگیری از ابتلا به کرونا شد و اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی هرچه زودتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس باشیم.

(جمعه ۵ دی ۱۳۹۹) ۱۱:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها