پنج شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۹۰۴۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد سبز آنلاین
سرویس کسب و کار، برندینگ

«مامولوکو» با بسته‌بندی‌هایی برای کودکان ظاهر شد

کمپانی Mamoloko یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع شیر برای نوزادان و کودکان است که اینبار با یک بسته‌بندی جدید و متفاوت توانسته توجه بسیاری از مادران را به سوی خود جلب کند.

در واقع این کمپانی شیر کودکان را برای زمانی‌که امکان شیردهی برای مادران وجود ندارد، تهیه و بسته‌بندی کرده که مادران با اطمینان خیال شیری سالم و تازه را به کودکان خود بدهند. این شیرها را برای گروه‌های مختلف سنی نوزادان و کودکان تهیه شده که بسته بندی آن یک شیشه شیر بوده که با روکش‌های مواد بازیافتی و دوستدار محیط زیست، طرحی جالب و دیدنی به خود گرفته است. این روکش‌ها به نوعی تولید شده اند که هیچ نور و فشاری را از محیط نگرفته و به سطح شیر انتقال نمی‌دهند.

 

بنابراین شیر کودک در یک دمای متعادل و سالم باقی می‌ماند ساعت‌ها در کیف مادران امن و پاک خواهد ماند. بنابراین بدون نیاز به یخچال هم مادران می‌توانند از این بسته‌بندی جدید کمپانی «مامولوکو» استفاده کرده و حتی از زیبایی آن هم لذت ببرند.

این بسته‌بندی به نوعی طراحی شده که در هر مکانی هم می‌توان از آن استفاده کرد و به‌راحتی روی میز در مکان‌های عمومی قرار داد. دمای محیط به هیچ وجه از سطح روکشی که بر روی شیشه‌های شیر «مامولوکو» عبور نکرده و بر محتویات داخلی شیشه شیر تاثیرگذار نخواهد بود. از این‌رو سلامت کودکان با خوردن این شیرهای جدید Mamoloko کاملاً در امان خواهد بود.

(پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها