یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۸۹۴۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
فرصت امروز
سرویس کسب و کار، برندینگ

کیت‌‎ ویژه پپسی برای بهتر کردن قرنطینه در عصر کرونا

پپسی از کیت مخصوص جدیدی رونمایی کرده که به مشتریان کمک می‌کند تا تجربه‌‎ای بهتر از در خانه ماندن در دوران کرونا داشته باشند.

 

برند پپسی از معدود کسب و کارهای فعال در عرصه بازاریابی و تبلیغات، حتی در دوران سخت کرونا، است. بسیاری از برندها در ماه‎ های نخست شیوع کرونا به طور کامل تعطیل شده بودند. نکته مهم در این میان ادامه فعالیت بازاریابی پپسی در طول این دوران بود. اکنون با گذشت چند ماه از راه اندازی مجدد کسب و کارها باز هم پپسی با یک کمپین بازاریابی جذاب به بازار آمده است. این برند در تازه ‎ترین اقدامش از کیت ‎های آب گرم تازه اش رونمایی کرده است این کیت‎ ها برای کمک به مشتریان به منظور تجربه ‎ای بهتر از در خانه ماندن در دوران کرونا طراحی شده است.
 
بدون تردید فروش کیت ‎های آب گرم از سوی پپسی ایده جذابی نیست. درست به همین خاطر بازاریاب ‎های این شرکت بسته‎ های موردنظر را در قالب هدیه ‎های ویژه به برخی از مشتریان اعطا خواهند کرد. بر این اساس کاربران امکان شرکت در چالش پپسی با هشتگ کیت آب گرم را دارند. این هشتگ به منظور گردآوری ایده‎ های کاربران در مورد کمپین تازه پپسی طراحی شده است. برخی از کاربران با تولید محتواهای محبوب به طور مداوم امکان برنده شدن کیت ‎های موردنظر را خواهند داشت.
 
نوآوری پپسی در زمینه بازاریابی برای کمپین تازه ‎اش مربوط به اعطای هدیه ‎های مداوم در طول کمپین است. بسیاری از کمپین‎ها پس از پایان اجرا به سراغ اعطای هدیه می ‎روند. این امر گاهی اوقات موجب کاهش تمایل کسب و کارها برای تعامل با برندها در قالب کمپین های بازاریابی می ‎شود.
 
کیت ویژه پپسی شامل یک قوطی نوشابه کولا بدون شکر است. همچنین ماسک آبی پپسی نیز برای صورت در آن قرار داده شده است. در نهایت نیز محلول ویژه برای اضاف کردن به آب گرم در کیت جدید پپسی قرار داده شده است. این کیت در دسترس تمام کاربران در صورت دریافت لایک و تعامل مناسب در پست‎ های پیرامون کیت آب گرم پپسی خواهد بود.

 

(یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹) ۰۹:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها