یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۴
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۸۸۱۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

صنعت طعم‌دهنده‌های طبیعی؛ عامل رشد بازار عصاره پوست پرتقال

کارشناسان جهانی معتقدند افزایش تقاضا برای صنعت طعم دهنده های طبیعی یکی از مهمترین عوامل رشد بازار عصاره پوست پرتقال تا سال ۲۰۲۸ است.

 این روزها در حالی که صنایع غذایی و آشامیدنی شاهد رشد مداوم هستند، عصاره پوست پرتقال به دلیل ماهیت چند کاره ای که دارد، به تقاضای فزاینده عصاره پوست پرتقال در بازار کمک می کند. در حقیقت، عصاره پوست پرتقال منبع غنی از ویتامین C است که آن را برای اهداف دارویی بسیار مطلوب می کند و آن را به یک ماده مهم در صنعت داروسازی تبدیل می کند. این ماده همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که چندین فواید سلامتی نیز دارد؛ از جمله این خاصیت جلوگیری از سوزش معده به واسطه بیماری های مزمنی مانند سرطان را به همراه دارد. به دلیل وجود چنین خواصی انتظار می رود تقاضا برای عصاره پوست پرتقال در بازارهای جهانی افزایش یابد.
 
علاوه بر این، تقاضای روزافزون برای مواد طعم دهنده طبیعی و محصولات غذایی کاربردی نیز به تسریع رشد تقاضای عصاره پوست پرتقال کمک می کند.
 
از سوی دیگر بر اساس داده های موجود، افزایش تقاضا برای عصاره پوست پرتقال در صنایع آرایشی و بهداشتی به دلیل خاصیت پاک کنندگی و توانایی آن در مبارزه با آکنه نیز یکی از عوامل اصلی در تقاضای جهانی عصاره پوست پرتقال است.
 
کارشناسان جهانی معتقدند افزایش آگاهی بهداشتی، مصرف کنندگان را به سمت استفاده از محصولات مبتنی بر مواد طبیعی به جای ترکیبات مصنوعی سوق می دهد که باز هم محرک رشد بازار جهانی عصاره پوست پرتقال است.
 
جالب است بدانید فراوانی در تولید منجر به دسترسی آسان و به تبع آن منجر به هزینه کم می شود. همین امر نیز باعث می شود عصاره پوست پرتقال یک انتخاب مطلوب برای مواد اولیه برای تولید کنندگان و شرکت های تامین کننده باشد. این مساله همچنین عامل مهمی در تأمین تقاضای عصاره پوست پرتقال در بازار جهانی تا ۱۰ سال آینده است.
 
در این گزارش آمده است که روندهای اخیر در سلامتی و سلامتی مهمترین عامل رشد در بازار عصاره پوست پرتقال هستند. عصاره پوست پرتقال دارای خواص دارویی بسیاری است که آن را به ماده ای مناسب برای کاربردهای مختلف دارویی تبدیل می کند، این امر منجر به افزایش تقاضای عصاره پوست پرتقال می شود.
 
به دلیل تولید زیاد، قیمت عصاره پوست پرتقال نسبتاً پایین است و این نقش عمده ای در سود بالا دارد که شرکت‌های طرف عرضه را جذب بازار عصاره پوست پرتقال می کند. همچنین عصاره پوست پرتقال به دلیل طبیعت متنوع، در طیف گسترده ای از محصولات غذایی کاربردی است و در نتیجه افزایش مصرف محصولات غذایی و آشامیدنی باعث رشد عصاره پوست پرتقال در بازار می شود.
 
کارشناسان با بررسی بازار به این واقعیت دست یافته اند که تغییر اولویت مصرف کنندگان از ترکیبات مصنوعی به مواد طبیعی بر اساس تقاضای عصاره پوست پرتقال در بازار است.
 
همچنین گفتنی است دو کشور مکزیک و آرژانتین بزرگترین تولیدکننده عصاره پوست پرتقال هستند و احتمالاً تا سال ۲۰۲۸ شاهد نرخ رشد چشمگیری خواهند بود.
 
در این گزارش آمده است که با افزایش درآمد سرانه، هزینه های محصولات مراقبت شخصی نیز افزایش یافته است و این عامل اصلی رشد صنعت لوازم آرایشی و در نتیجه عصاره پوست پرتقال در بازار است.
 
از سوی دیگر حاشیه سود بالا در بازار عصاره پوست پرتقال، تعداد زیادی از فعالان بازار را به این بازار سوق داده که این امر رشد سودآوری را به همراه خواهد داشت و فرصت های بازار را تقویت می کند.
 
همچنین افزایش جمعیت در منطقه آسیا و اقیانوسیه منجر به افزایش مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های کاربردی می شود که به نوبه خود تقاضای عصاره پوست پرتقال را در بازار افزایش می دهد.
 
علاوه بر کاربرد عصاره پوست پرتقال در صنایع دارویی، افزایش تقاضا برای صنعت طعم دهنده های طبیعی یکی از مهمترین عوامل رشد بازار عصاره پوست پرتقال در دوره پیش بینی شده تا سال ۲۰۲۸ است.
(یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹) ۱۶:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها