یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۸۶۶۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

جدیدترین سرمایه‌گذاری نستله در ایران

در جدیدترین طرح توسعه نستله در ایران۱۳میلیون فرانک سوییس سرمایه‌گذاری شده است. شروع به کار خط تولید محصولات مگی و نسکافه برای ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد کرد.

شرکت نستله اعلام کرده که در شهریورماه طی مراسمی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین و مارکوس لایتنر سفیر سوییس در ایران، کارخانه جدید نستله در استان قزوین افتتاح شده است.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت نستله ایران، خطوط تولیدی قهوه فوری و مواد کمکی آشپزی نستله ایران، جدیدترین طرح توسعه این شرکت در ایران است که با ۱۳ میلیون فرانک سوییس سرمایه‌گذاری نهایی شده است. با شروع به کار خطوط تولیدی محصولات مگی و نسکافه که عملیات ساخت و تجهیزش حدود ۲ سال به طول انجامید، به‌طور مستقیم برای ۵۰ و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.
 
نوبخت پس از افتتاح این کارخانه گفته: «نستله تاکنون در ایران به‌طور مستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر و غیرمستقیم ۳۵۰۰ نفر اشتغال فراهم کرده است. این درحالی است که در حوزه‌هایی چون معافیت‌های مالیاتی و تأمین مواد اولیه بعضاً مشکلاتی برای این واحدهای تولیدی به وجود می‌آید که بازدیدهای این‌چنینی به رفع آنها کمک خواهد کرد. ما همچون گذشته به تلاش‌های خود جهت رفع موانع فعالیت‌های صنعتگران استان قزوین، نظیر دپوی مواد اولیه در گمرکات و نحوه تعرفه‌گذاری‌ها ادامه خواهیم داد.»
 
همچنین مارکوس لایتنر سفیر سوییس در جریان این بازدید، با اشاره به روابط نزدیک کشورش با جمهوری اسلامی ایران گفت: «تداوم سرمایه‌گذاری شرکت‌های سوئیسی، به‌ویژه نستله در دوران‌های پرچالش نیازمند زحمات بی‌وقفه، اهداف بلندمدت و نمایانگر تعهدی ارزشمند است. بی‌شک چنین شرکت‌هایی در مسیر پایداری و تداوم کسب‌و‌کار خود، مستحق حمایت دولت‌های ایران و سوئیس هستند. مکانیسم کانال مالی سوئیس در همین راستا و به‌منظور ایجاد دسترسی به محصولات بشردوستانه بیشتری از این قبیل تعریف شده است.»
 
در ادامه علیرضا سرابچی، مدیر ارتباطات، سرویس‌های بازاریابی و روابط برون‌سازمانی نستله ایران با تأکید بر تلاش‌های مستمر این شرکت برای تأثیرگذاری حداکثری در کشورمان افزود: «نستله همواره و در هر شرایطی در جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. ما نه‌تنها هرگز این کشور را ترک نکرده، بلکه با تداوم سرمایه‌گذاری به دنبال پیشرفت صنایع غذایی کشور و شکوفایی هرچه بیشتر فرصت‌های بکر موجود برای ادامه تولید و عرضه کالاهای بشردوستانه در ایران هستیم. ما با افتتاح خطوط محصولات جدیدمان، قهوه فوری نسکافه و مواد کمکی آشپزی مگی، هم‌راستا با تعهدات اعلام‌شده خود به جامعه ایرانی، در پی پاسخ به نیازهای بازار داخلی از طریق افزایش تولید ملی است.»
(یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹) ۱۴:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها