چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۰
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۹۸۵۷۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

عرضه روزانه ۳۵۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره‌بار؛ هر کیلو مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: میزان عرضه روزانه مرغ گرم را به ۳۵۰ تن افزایش داده‌ایم.

رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع مرغ در میادین خبر داد و گفت: طی ۱۰ روز اخیر قیمت مرغ به دلیل کاهش جوجه‌ریزی دچار نوسان شد که با افزایش توزیع ذخایر از طریق گوشت مرغ منجمد و مرغ گرم در میادین میوه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب اتحادیه پرنده و ماهی و شهرستان‌های استان به دنبال تعادل قیمت در بازار هستیم.
او از توزیع روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن مرغ منجمد در میادین میوه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: با همکاری مشترک با بسیج اصناف، ۵ هزار تن مرغ منجمد در تهران و شهرستان‌های استان تخصیص دادیم.
سالمی از عرضه روزانه ۳۵۰ تن مرغ گرم در میادین خبر داد و گفت: با توجه به صف‌های طولانی میادین میوه و تره بار در چند روز اخیر، میزان عرضه روزانه از ۵۰ تن به ۳۵۰ تن رسیده است که با این وجود از ساعت ۲ به بعد شاهد صف نخواهیم بود.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش ازدحام در ساعات ۹ تا ۱۱ صبح در نظر داریم تا تعداد غرفه‌های عرضه مرغ گرم را افزایش دهیم تا مردم اطمینان داشته باشند که عرضه مرغ گرم بدون وقفه در میادین میوه و تره بار انجام می‌شود.
به گفته او، از هفته آینده در صنوف منتخب اتحادیه پرنده و ماهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرغ گرم‌ توزیع می‌شود که با این وجود نگرانی از حیث کمبود مرغ گرم و منجمد نیست.
سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ منجمد را ۱۵ هزار تومان و مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان با بیان اینکه در میادین به هر نفر ۴ مرغ اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به وقفه ۱۰ تا ۱۵ روزه‌ای که در جوجه‌ریزی مهر پیش آمد، بازار مرغ متشنج شد که از اواخر هفته آینده این موضوع رفع می‌شود، از این رو نیاز به ذخیره یخچالی نیست و خانوار تنها نیاز روزانه خود را تامین کنند.

(چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹) ۱۷:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها