دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۸۴۹۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

اخراج ۲۰۰۰ کارمند در بزرگترین تولیدکننده ماست جهان

شرکت دنون که بزرگترین تولیدکننده ماست جهان است، ۲۰۰۰ شغل شامل یک چهارم از کارمندان دفاتر مرکزی جهانی خود را با به منظور احیای سودآوری در بحبوحه پاندمی کرونا تعدیل خواهد کرد.

شرکت دنون اعلام کرد در حال بررسی جابجایی دفاتر مرکزی جهانی خود برای کسب و کارهای مختلف به نزدیک پایگاه اصلی فعالیتش در پاریس است و چنین اقدامی به صرفه جویی سالانه یک میلیارد یورو (۱.۲میلیارد دلار) در هزینه ها تا سال ۲۰۲۳ منتهی می شود.
 
امانوئل فابر، مدیرعامل دنون در حال تغییر تمرکز تشکیلاتی به مناطق جغرافیایی به جای دسته بندی محصولات به منظور چابک سازی بیشتر در شرایط همه گیری ویروس کروناست. رقیبانی نظیر نستله مدتهاست یک استراتژی منطقه ای را دنبال کرده اند.
 
تعدیل ۲۰۰۰ نفر معادل دو درصد از کارمندان شرکت دنون است. فابر در تماس با خبرنگاران گفت: امسال نشان داده که کسب و کار ما در رقابت پذیری از شوکهای خارجی در کشورهایی که فعالیت داشتیم ممکن است آسیب قابل توجهی ببیند. در چنین دنیای متغیری در چند سال آینده، ما باید حاشیه سود امنی ایجاد کنیم.
 
هزینه یکباره چنین تغییری در فاصله سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ حدود ۱.۲میلیارد دلار خواهد بود. دنون در سراسر جهان در نقاطی نظیر آمستردام و سنگاپور دفتر مرکزی دارد. سخنگوی این شرکت اعلام کرد ۴۰۰ تا ۵۰۰ شغل در فرانسه تعدیل خواهند شد.
 
دنون اعلام کرد حاشیه سود عملیاتی با احتساب همه هزینه ها در سال ۲۰۲۲ از ۱۵ درصد فراتر خواهد رفت و به سطح متوسط رو به بالا می رسد.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام دنون امسال ۲۹ درصد سقوط کرده است.
(دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹) ۱۱:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها