سه شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۱
سرویس : فست فود
کد خبر : ۹۸۳۴۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس فست فود
خط تولید بزرگ پیتزا پمینا بدون دخالت دست:

تولید و عرضه‌ی روزانه ۱۲۰ هزار پیتزا در ایران

بررسی‌ها نشان از سرمایه‌گذاری گسترده‌ی پیتزا پمینا، در خط تولید و فناوری‌های جدید پخت و انجماد خمیر پیتزا و پیتزای آماده دارد که توانسته نیاز عاشقان پیتزا را در دوران خانه‌نشینی‌ و مراجعه‌ی کمتر به رستوران‌ها برآورده کند.

میزان استقبال از پیتزا منجمد و فروش آن، به خصوص در بین جوانان و خانواده‌های مدرن ایرانی و در همراهی با روندهای جهانی، قبل از کرونا هم در حال افزایش بود و تمایل به دسترسی سریع و در هر لحظه به یک غذای محبوب جهانی، باعث شده بود که این محصول جای خود را در ایران هم باز کند.
اما شیوع ویروس کرونا و کمتر شدن مراجعه به رستوران‌ها باعث شد بسیاری از مردم، پیتزا منجمد آماده‌ی مصرف را برای اولین بار امتحان کنند و یا با تهیه‌ی خمیر آماده، خود در خانه، به سلیقه‌ی خود با مواد و تاپینگ‌های مختلف، پیتزای محبوب خود را تهیه کنند. این روزها دیگر بعید نیست فریزر هر خانه‌ای حاوی یک یا چند بسته پیتزای منجمد آماده‌ی مصرف در چند دقیقه باشد.
در پاسخ به این نیاز بازار، پیتزا پمینا، توانسته با راه‌اندازی خط تولید عظیم خود، بدون دخالت دست و با فناوری‌های جدید و متنوع، به ظرفیت تولید و عرضه‌ی روزانه ۱۲۰ هزار پیتزا در ایران دست یابد تا علاوه بر تامین نیازهای بازار و صادرات، به دغدغه‌های بهداشتی و کیفیت تغذیه‌ای مخاطبان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.
خط تولید غول‌آسای تولید پیتزا
حالا بعد از چند سال از حضور برند پیتزا پمینا در بازار کشور، این برند موفق شده است تا یک خط تولید پیتزای بسیار پیشرفته را برای تولید صنعتی پیتزا در کشور راه‌اندازی کند که ظرفیت تولید پیتزا در ایران را ده‌ها برابر بیشتر کرده و از طرفی با ارائه‌ی محصولاتی جدید متنوع در زمینه‌ی خمیر پیتزا و پیتزای آماده مصرف، مخاطبان جدیدی را به خود جذب کند.
این خط تولید پیشرفته اروپایی با آخرین فناوری‌های تولیدی اوایل امسال راه‌اندازی شد تا پمینا به عنوان اولین شرکت دارای خط تولید بسیار پیشرفته و خودکار تولید پیتزا منجمد در ایران شناخته شود.
زنجیره‌ی کامل تولید مواد اولیه تا خود پیتزا در یک جا
این روزها که مردم دغدغه‌ی بیشتری در مورد سلامت غذایی و کیفیت محصولات غذایی تهیه شده‌ی خود دارند، ترکیب و تعداد مواد اولیه‌ی متعدد مورد استفاده در یک پیتزای آماده‌ی مصرف اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
پیتزا پمینا به عنوان عضوی از خانواده کاله سولیکو، از فرصت بهره‌برداری از بهترین مواد اولیه معتبر این برند برخوردار است. برندهایی مانند کاله برای پنیر و سس؛ سولیکو برای مواد پروتئینی و گوشتی که سال‌هاست برندهای مورد اعتماد مصرف‌کنندگان ایرانی و کشورهای همسایه هستند. همچنین پمینا به عنوان یک برند متخصص در تولید خمیر پیتزا در تولید نهایی این محصول مشارکت دارند.
فرآیند انجماد فوق سریع پیتزا پمینا برای تازگی در زمان مصرف
تهیه و پخت پیتزای خوش طعم و با کیفیت آن هم در این ابعاد صنعتی و بدون دخالت دست، اگرچه اهمیت ویژه‌ای دارد، اما حفظ این تازگی و طراوت در زمان مصرف و حفظ طولانی‌مدت است که باعث رضایت مصرف‌کننده‌ی نهایی می‌شود.
برای این امر، پیتزا پمینا، فرآیندی را به نام فرآیند انجماد بسیار سریع، در کارخانه‌ی خود به کار گرفته که می‌تواند در زمانی بسیار کم، پیتزا را با همان خواص و طعم اولیه و بدون از دست دادن ارزش تغذیه‌ای، منجمد کند. این فرآیند مانند آن است که طراوت و طعم محصول را در همان لحظه به صورت کامل بسته‌بندی و بدون نیاز به یخ‌زدایی در فر خانه، همان طعم و طراوت نصیب مصرف‌کننده شود. در این روش مولکول‌های آب موجود در مواد غذایی در کسری از ثانیه به حالت انجماد می‌روند که این روش بر خلاف انجماد در فریزرهای خانگی، باعث حفظ تمامی خواص غذایی و طعم در همان مرحله می‌گردد.

(سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹) ۲۲:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها