سه شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۸۲۰۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

تبانی فروشگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی حبوبات برای گران‌فروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: برخی شرکت‌های تولیدی و بسته‌بندی حبوبات با فروشگاه‌های عرضه کالا برای گران‌فروشی با یکدیگر تبانی می‌کنند و قیمت مصرف کننده را بیش از قیمت واقعی بر روی کالا درج می‌کنند.

محمدعلی اسفنانی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با موضوع گران فروشی و چند گانگی گفت: متاسفانه برخی از شرکت‌های بسته‌بندی حبوبات که صدا و سیما هم آن‌ها را تبلیغ می‌کنند تخلف و گران‌فروشی می‌کنند و حبوبات درجه 2 را به عنوان حبوبات درجه یک بسته‌بندی می‌کنند و آن را با قیمت بیشتر از حبوبات درجه یک می‌فروشند. 
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: این تخلفات ثبت شده و دستور رسیدگی به آن صادر شده و قطعا برخورد تعزیراتی با این متخلفان انجام می‌شود. 
 
وی با اشاره به سایر تخلفات این قبیل شرکت‌ها بیان داشت: این متخلفان در اصل چند تخلف انجام می‌دهند اول اینکه حبوبات با کیفیت درجه 2 یا 3 را به عنوان حبوبات درجه یک عرضه می‌کنند و دوم اینکه قیمت هر کیلو از حبوبات بسته‌بندی بین 15 تا 20 هزار تومان گران‌تر از حبوبات فله‌ای است بنابراین با یک بسته‌بندی ساده علاوه بر اینکه کالای با کیفیت پایین را با عنوان کالای درجه یک عرضه می‌کنند بلکه گران‌فروشی هم می‌کنند. 
 
اسفنانی در ادامه بیان داشت: برخی از شرکت‌های بسته‌بندی حبوبات و شرکت‌های تولیدی با تبانی با فروشگاه‌های  قیمت‌ مصرف کننده را بالاتر از قیمت اصلی کالا درج می‌کنند و با اعمال یک تخفیف کالا را به مصرف کننده می‌فروشند در حالی که حتی با اعمال تخفیف قیمت بیش از قیمت واقعی آن کالا است. 
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: این تخلفات در دست پیگیری است و قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد. 
(سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹) ۱۱:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها