یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۹۸۱۳۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

تلاش برای افزایش کیفیت محصولات گوشتی

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی (همبرگر، سوسیس، کالباس) با تاکید بر ارتقای سطح کیفی تولیدات این محصولات در دو دهه اخیر تاکید کرد تولیدکنندگان داخلی تلاش زیادی برای افزایش کیفیت محصولات خود دارند.

مصطفی معروف‌خانی گفت: «با توجه به اینکه کشور دارای بیش از ۷۳ تولیدکننده در این بخش بوده و به‌دلیل تمایل ذائقه نسل‌های دو دهه اخیر به استفاده از این محصولات و همین‌طور فست‌فودهای رایج در کشور، کارخانه‌های بیشتری برای تولید فرآورده‌های گوشتی فعال بوده و تلاش تمام‌عیار خود را جهت بالا‌بردن سطح کیفی این محصولات داشته‌اند. علت اصلی افزایش سطح ارتقای کیفی و فراوانی محصولات به جهت رقابت بین تولیدکنندگان است.
زمانی که کالا یا محصولی در دست عده‌ای محدود و محصور نباشد و رقیب در بازار وجود داشته باشد، تولیدکنندگان برای جذب مشتریان خود به بالا‌بردن سطح کیفی محصولات می‌پردازند، خوشبختانه رقابت سالم و بالا در این صنف پاسخ مثبت خود را دریافت کرده است. اکنون کارخانه‌هایی در این محصولات داریم که می‌توانند به‌راحتی با بهترین کارخانه‌های دنیا رقابت و محصولاتی بسیار با‌کیفیت را به بازار روانه کنند.» رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی در مورد شرایط فعلی این بازار نیز گفت: «محصولات گوشتی در حال‌حاضر در سطح کشور و بازار فراوان است؛ اما متاسفانه به دلیل بالارفتن تمامی هزینه‌ها و مواد اولیه، گرانی را در تمامی محصولات و کالاها مشاهده می‌کنیم.»
(یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها